اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه البرز خبر داد

آغاز طرح استعدادیابی کشتی بسیج پسران در شهرستان البرز

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز از آغاز طرح استعدادیابی رایگان کشتی بسیج ویژه پسران 9 تا 12 سال در شهرستان البرز خبر داد.

آغاز طرح استعدادیابی کشتی بسیج پسران در شهرستان البرز

مجتبی رجبیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز استان قزوین در خصوص برنامه‌های ورزشی سپاه امام رضا‌ (ع) اظهار داشت: از میان علاقه‌مندان، 30 نفر برای فعالیت در این رشته ورزشی برگزیده می‌شوند.

رجبیان افزود: برنامه‌های ورزشی سپاه شهرستان در قالب دو گروه؛ ورزش کادر و وظیفه سپاه و نیز ورزش بسیج به اجرا در می‌آید که همچون سال گذشته به صورت منظم و مشخص دنبال می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های ورزشی ویژه بسیجیان شهرستان البرز تصریح کرد: این برنامه‌ها در سه زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و استعدادیابی صورت می‌گیرد که همواره با استقبال فراوان روبه‌رو بوده است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا ‌(ع) شهرستان البرز با اشاره به برنامه‌های ورزش همگانی عنوان کرد: پیاده‌روی، کوه‌پیمایی، طناب‌کشی و مسابقات دارت همچون سال‌های گذشته به مناسبت‌های مختلفی همچون هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و ایامی نظیر آزادسازی خرمشهر به صورت مستمر برگزار می‌شود.

رجبیان افزود: در هفته به میزان دو ساعت ورزش همگانی ویژه حلقه‌های صالحین در سالن‌های مختلف ورزشی شهرستان البرز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه البرز حضور فعالی در زمینه ورزش قهرمانی در سطح شهرستان، استان و کشور از سال گذشته تاکنون داشته است، بیان کرد: سال گذشته تیم کاراته بسیج شهرستان البرز در مسابقات استانی با اقتدار رتبه نخست را کسب کرد و با راه‌یابی به مسابقات کشوری، با مربیگری عصمت آسیابری توانست نایب‌قهرمان شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا‌ (ع) همچنین ادامه داد: تیم ووشوی بسیج نیز سال پیش در مسابقات استانی با اقتدار اول شد و با راه‌یابی به مسابقات کشوری، با مربیگری روح‌الله محمدی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

رجبیان با اشاره به مسابقات قهرمانی بسیج در سال جاری اذعان کرد: خردادماه امسال تیم کاراته بسیج شهرستان البرز توانست در مسابقات استانی مقام قهرمانی را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: سایر مسابقات نیز طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود و تیم‌های بسیج شهرستان در حال آماده شدن برای این مسابقات هستند.

رجبیان در خصوص ورزش کادر و وظیفه سپاه امام رضا ‌(ع) تصریح کرد: کلاس‌های رزمی نظیر تکواندو و کاراته، آمادگی جسمانی و برنامه‌هایی مانند صعود به ارتفاعات، ویژه اعضای کادر و وظیفه سپاه شهرستان است.

وی عنوان کرد: سال گذشته اعضای کادر و وظیفه سپاه امام رضا‌ (ع) به ارتفاعات سه هزار و 500 متری الموت و دیگر ارتفاعات شهرستان و استان صعود کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز ادامه داد: امسال نیز شش تن از اعضای کادر سپاه به مناسبت آزادسازی خرمشهر به ارتفاعات چهار هزار متری الوند همدان صعود کردند.

رجبیان افزود: برنامه صعود به ارتفاعات پس از ماه مبارک رمضان با صعود اعضای کادر و وظیفه سپاه به یکی از ارتفاعات استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2667/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول