اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مطرح کرد

پیشرفت هیئت‌های ورزشی در استان البرز نیازمند اجرای برنامه‌های کلان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: پیشرفت هیئت‌های ورزشی در استان البرز نیازمند اجرای برنامه‌های کلان است.

پیشرفت هیئت‌های ورزشی در استان البرز نیازمند اجرای برنامه‌های کلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، علیرضا جوانمردی اظهار داشت: تعامل هیئت‌های ورزشی با یکدیگر و با اداره کل و حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی باعث رفع مشکلات موجود و توانمندی بیشتر رشته‌های ورزشی استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت هیئت‌ها بیان کرد: مهمترین بحث در هر عرصه مدیریتی برنامه‌ریزی و مشخص بودن هدف است که رؤسای هیئت‌ها باید با توجه به این امر پیگیری تقویم ورزشی را با جدیت دنبال کنند.

وی افزود: از دیگر راهکارهایی که در جهت برطرف کردن مشکلات هیئت‌های ورزشی می‌توان انجام داد جذب اسپانسر، استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی و تشکیل کارگروه اقتصادی با رعایت مسائل حقوقی و کارشناسی برای هیئت‌های ورزشی است.

جوانمردی در پایان با تاکید بر نقش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی باید با فعال کردن بیش از پیش روابط عمومی‌های خود، اخبار و رویدادهای ورزشی را سریع و دقیق به اداره کل، صدا و سیما، رسانه‌ها و مطبوعات استان منعکس کنند که در همین راستا نیز قصد داریم با چاپ و راه‌اندازی خبرنامه ورزش استان به صورت ماهانه فعالیت‌های کلیه هیئت‌های ورزشی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

در ادامه قدرت‌الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با اشاره به کسب رتبه برتر معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در کشور خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی در ورزش از ضروریات است که ما نیز در همین زمینه حوزه انتظاراتمان را به هیئت‌های ورزشی ارائه داده‌ایم.

وی افزود: از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌رو که باید با دقت و همکاری ویژه‌ای آن را انجام دهیم چاپ کتاب وصایای شهدای ورزشکار است.

قاسم پوستین‌دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل نیز با بیان لزوم توجه به اطلاعات و آمار دقیق در هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: داشتن اطلاعات و آمار دقیق ورزشکاران و امکانات موجود هر رشته ورزشی موجب هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتر برای هیئت‌ها می‌شود که انتظار داریم از این پس فعالیت‌ها، آمار و اطلاعات هر هیئت ورزشی را به صورت نرم‌افزاری در اختیار اداره کل و فدراسیون‌های مربوطه قرار دهید.

وی ادامه داد: از دیگر نکاتی که رؤسای هیئت‌ها باید به آن توجه داشته باشند تشکیل کمیته همگانی کردن ورزش مربوطه و لزوم برخورداری از گواهی سلامت برای ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی است.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول