اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان مازندران خبر داد

امضای تفاهم‌نامه ورزشی مازندران با استان‌های همجوار

معاون ورزش و جوانان مازندران از امضا تفاهم‌نامه ورزشی با استان‌های همجوار خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه ورزشی مازندران با استان‌های همجوار

 به گزارش فارس از شهرستان ساری، هاشم جمشیدپناه امشب در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان در ساری گفت: برای پیشرفت و توسعه برخی از رشته‌های ورزشی نیاز به تفاهم و اطلاعات کارشناسان دیگر استان‌ها هستیم.

وی افزود: در چند روز آینده برای اطلاعات تقابل ورزشی با استان‌های گلستان، گیلان، تهران و سمنان تفاهم ورزشی امضا خواهد شد.

معاون فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر در برخی از رشته‌های ورزشی ما جلوتر از دیگر استان‌ها هستیم و در برخی از رشته‌های دیگر استان‌های همجوار جلوتر از ما هستند.

جمشیدپناه در ادامه گفت: در حاضر گلستان در رشته‌های سوارکاری، کبدی باتجربه‌تر از استان ما نشان داده شده‌اند و برای توسعه و رشد این رشته‌های ورزشی در مازندران مجبوریم که از کارشناسان و مربیان آنها استفاده کنیم.

وی اذعان داشت: در مقابل ورزش مازندران نیز در رشته‌های کشتی، والیبال، فوتبال، تکواندو و .... پیشرفت خوبی داشته و استان‌های همجوار نیز برای رشد و توسعه این رشته‌ها خواهان اطلاعات کافی از کارشناسان مازندرانی هستند.

معاون فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان، گفت: با کمک آموزش و پرورش استان مسابقات لیگ دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف ورزشی در رده پایه برای کشف استعداد و نخبه برگزار خواهد شد.

جمشید پناه درباره عدم حضور برخی از روسای هیئت‌ها در ورزش استان تصریح کرد: درست است که برخی از روسای هیئت‌ها به خاطر مشغله کاری در تهران حضور دارند اما در نبود آنها هیچ مشکلی در هیئت‌های مربوطه ورزشی رخ نمی‌دهد و حتی فعالیت و عملکرد بهتری نسبت به بقیه هیئت‌ها دارند.

وی با اشاره به برکناری هیئت‌های ورزشی کم‌کار و بی‌برنامه استان اظهار داشت: با تشکیل جلسه به روسای هیئت‌ها تذکر دادیم که با ارائه تقویم ورزشی، عملکرد و فعالیت مطلوب در رشد و توسعه ورزش استان تلاش کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران همچنین درباره وضعیت تیم والیبال کاله مازندران گفت: این تیم همچون سال‌های گذشته با قدرت وارد لیگ برتر والیبال کشور می‌شود.

جمشیدپناه با اشاره به جوانگرایی و بومی‌گرایی این تیم از سوی مدیریت در لیگ جدید ابراز داشت: بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه به خاطر بها و ارزش دادن به بازیکنان بومی تلاش خواهد کرد تا از بازیکنان لیگ برتر خارج از استان در ترکیب تیم بهره ببرد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر کشور اظهار داشت: افتخارات تیم والیبال در آسیا و کشور برای همگان نمایان است و مدیریت باشگاه در ادامه فعالیت خود به جوانگرایی و جذب بازیکنان جوان و باتجربه بومی توجه دارد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در پایان از میزبانی استان در مسابقات مختلف بین‌المللی کشوری خبر داد و افزود: در رقابت‌های اخیر شطرنج قهرمانی آسیا در محمودآباد تیم‌های خارجی از نحوه شایسته و بی‌نقص مازندرانی‌ها در میزبانی با کیفیت این مسابقات تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/86005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول