اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون دریافت اعتبار پروژه‌های خوبی را اجرا کردیم

جواهری: ورزشگاه نقش‌جهان روند روبه رشدی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سال گذشته بدون دریافت اعتبار از استان توانستیم پروژه‌های خوبی را به اجرا برسانیم.

جواهری: ورزشگاه نقش‌جهان روند روبه رشدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران شهرستان لنجان که در سالن 17 شهریور این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بسیار خوشحالم در اصفهان شهرستانی به نام لنجان وجود دارد که توانسته قهرمانان ارزنده‌ای را در رشته‌های مختلف در خود پرورش دهد که می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

وی تصریح کرد: برادران مرادی وزنه‌برداران این شهرستان ورزشکاران بسیار خوبی هستند که جا دارد از مربیان و خانواده این عزیزان تشکر کنم همچنین از ابراهیمی معاون خودم نیز که از تمام رشته‌ها حمایت می‌کند و یکی از ورزشکاران قدیمی است تشکر می‌کنم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در سال 91 اداره کل بدون دریافت هیچ‌گونه اعتباری از استان پروژه‌های بسیار خوبی را با کمک خیرین ورزشیار توانست به بهره‌برداری برساند.

وی اضافه کرد: خوشحالم که که ورزشگاه نقش جهان روند روبه رشد خوبی را پیدا کرده و امیدوارم این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد چراکه حق مردم اصفهان است.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول