اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان مازندران:

نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل ورزش نابینایان مازندران است

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان مازندران گفت: مهم‌ترین مشکل ورزش نابینایان و کم‌بینایان در استان نبود اسپانسر و سرمایه‌گذار است.

نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل ورزش نابینایان مازندران است

ابوطالب باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که ورزشکاران نابینا و کم‌بینا دارند شاهد افتخارآفرینی آنها در ورزش هستیم.

وی افزود: ورزشکاران نابینا با توجه به محدودیت‌هایی که در ورزش دارند به هیچ عنوان زیرپوشش حمایت مالی اسپانسرها قرار نمی‌گیرند.

باقری در ادامه با تشکر از خیرین هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان گفت: هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران به گرمی دست سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی را برای حمایت می‌فشارد.

وی با اشاره به اعزام تیم گلبال پیشکسوتان استان به رقابت‌های قهرمانی کشور اضافه کرد: تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان مازندران برای شرکت در ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در تهران حضور می‌یابد.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان مازندران اضافه کرد: برای اعزام تیم به تهران هیئت مشکل مالی داشت که با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان به مسابقات اعزام شد.

باقری از حضور 16 تیم در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: این تیم‌ها در چهار گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای از 10 تا 13 تیرماه مسابقه می‌دهند.

وی تصریح کرد: مصطفی پتکی، رسول ذبیحی، محمد خدادادی، مصطفی یزدانی، ابوطالب باقری و کامران سلیمانی به عنوان شش بازیکن پیشکسوت مازندرانی در این مسابقه حضور دارند.

باقری در پایان تیم گلبال مازندران را از مدعیان قهرمانی نام برد و گفت: در دوره‌های گذشته تیم گلبال مازندران همیشه از مدعیان قهرمانی بوده است.

انتهای پیام/86005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول