اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ظرفیت ایجاد شده مدارس کلانشهرها در اردبیل نیز برقرار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: ظرفیت ایجاد شده مدارس در کلانشهرها در اردبیل نیز برقرار می‌شود تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان به همراه معلمان از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

ظرفیت ایجاد شده مدارس کلانشهرها در اردبیل نیز برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و مدیرکل نوسازی این استان در اردبیل اظهار داشت: در شهر اردبیل نیز همچون سایر کلانشهرها تمامی ظرفیت‌های ایجاد مدارس از جمله مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در اردبیل بایستی ایجاد شود تا خدمات آموزشی بهینه باشد.

وی از پوشش 99.8 درصدی تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان استان اردبیل در مقطع ابتدایی خبر داد و تصریح کرد: این میزان پوشش تحصیلی سبب شده تا استان اردبیل در جایگاه شاخص و ممتاز قرار گیرد.

دبیر خاطر نشان کرد: روند رو به رشد و صعودی استعدادهای دانش‌آموزان در شهر اردبیل قابل مشاهده و لمس است و باید این استعدادها به ظرفیت عظیم حضور جوانان و نوجوانان نخبه و با ایده شایسته منجر شود.

این مسئول اضافه کرد: باید با تلاش و همکاری مدیران آموزش و پرورش و همچنین نوسازی مدارس فضای مناسب برای فعالیت دانش‌آموزان از جمله برای فعالیت در نظام آموزشی 3-3-3-3 و نظام دو معلمه و دوری فراهم شود.

وی بیان کرد: قطعاً اجرای سند آموزش و پرورش و تحولات ایجاد شده در این بستر می‌تواند زمینه‌ساز یک خیز عظیم آموزشی و تربیتی در مقطع کنونی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه از فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش با عنوان طرح هجرت در اردبیل خبر داد و یادآور شد: با اختصاص اعتبار لازم این طرح برای آماده‌سازی و تعمیر و تجهیز مدارس مفید واقع می‌شود.

دبیر در ادامه گفت: هر چقدر روحیه جوانان و نوجوانان و فضای مشارکتی آنها را بالا ببریم به همان میزان در آینده بستر ورود آنها به کارها و حرکت‌های اجتماعی را فراهم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کشور ما امروز در مسیر توسعه و ترقی خود به توان مضاعف نسل نوجوان و جوان نیاز دارد چرا که این نسل با بصیرت و دوراندیشی می‌تواند تحول واقعی را رقم بزند.

در این نشست مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان گزارشی از عملکرد و فعالیت خود ارائه کردند و خواستار حمایت و اعتبارات مناسب برای آموزش دانش‌آموزان و فضاهای فعالیتی آنها شدند که فرماندار اردبیل زمینه همکاری‌های مناسب و صمیمانه را در مسیر برآورد نیازهای آموزشی و فعالیت دانش‌آموزان مساعد و مثبت توصیف کرد.

انتهای پیام/62006/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول