اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور بانوان موسسه ریحانةالنبی ارومیه:

اجرای طرح حجاب ریحانة‌النبی در مدارس باید استمرار یابد

سرپرست امور بانوان موسسه ریحانة‌النبی ارومیه گفت: بیش از 70 درصد والدین بر استمرار طرح حجاب ریحانةالنبی در مدارس ارومیه تاکید دارند، بنابراین امیدوار هستیم این موضوع عملی شود.

اجرای طرح حجاب ریحانة‌النبی در مدارس باید استمرار یابد

ژیلا شهبازپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: نظرسنجی‌های به عمل آمده حاکی از رضایت والدین از اجرای طرح ملی مدارس ریحانة‌النبی است، به طوری که بیش از 70 درصد آنها استمرار این طرح در مقاطع بالاتر را ضروری دانسته‌اند.

وی به بعضی از اقدامات انجام شده توسط شعبه ارومیه موسسه ریحانة‌النبی، اشاره کرد و گفت: بر اساس مناسبت‌های مذهبی مختلف، تقویم مناسبتی تدوین شده است که به فراخور نیاز دختران دانش‌آموز ارومیه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده و برگزار می‌کنیم.

شهبازپور با اشاره به برگزاری همایش سالانه روز دختر توسط این مرکز، تصریح کرد: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر نام‌گذاری شده است، همایشی با حضور اعضای نسیم عفاف و خوش‌حجابی و مدارس مجری طرح حجاب ریحانة‌النبی در ارومیه برگزار می‌شود.

وی از اهدای هدایا و جوائز فرهنگی به اعضای خوش‌حجابی و نسیم عفاف در حاشیه این همایش سالانه خبر داد.

شهبازپور به برگزاری «همایش تولد» اشاره کرد و گفت: این همایش هر سه ماه یک‌بار به بهانه مناسبت‌های مذهبی خاص برای اعضای نسیم عفاف مشمول طرح ملی مدارس ارومیه برگزار می‌شود، که در سال‌های اخیر مورد توجه و استقبال گسترده دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح برای دانش‌آموزانی که با ورود به سن 15 سالگی از طرح خوش‌حجابی خارج شده و وارد طرح نسیم عفاف ریحانة‌النبی می‌شوند، برگزار می‌شود.

شهبازپور از برگزاری «مهمانی مزدوجین» همزمان با اول ذی‌الحجه، مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) خبر داد و تاکید کرد: این مراسم برای اعضای طرح ملی نسیم عفاف که ازدواج کرده‌اند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول