اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان عنوان کرد

اداره کل نوسازی مدارس قم 2 سال نمونه شد

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان قم با اشاره به اینکه این اداره کل در سال‌های 90 و 91 نمونه شد، تصریح کرد: از اینکه نتوانستم برخی پروژه‌ها را به برخی دلایل در زمان مقرر تحویل دهم، شرمنده هستم.

اداره کل نوسازی مدارس قم 2 سال نمونه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی حائری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی استان قم که در کانون شهید فهمیده برگزار شد، با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات مالی که در این دو سال شاهد بودیم پیمانکاران این اداره کل متقبل زحمت و اذیت بسیاری شدند، اظهار کرد: در مواقعی بود که ما از نظر مالی به شدت ضعیف بودیم اما پیمانکاران طرح‌ها را با جدیت پیگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه 33 سال در دوران انقلاب اسلامی خدمت کردم اما خدمت در قم از جنس دیگری بود، تصریح کرد: ان‌شاءالله در این رفت و آمدها عاقبت به خیر شویم و موفقیت در لحظه آخر پایان عمر مهم است.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان قم با تاکید بر اینکه روزی که برای خدمت به شهر کریمه اهل ‌بیت(ع) انتخاب شدم حدود 31 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم که باید به سرعت جذب می‌کردیم، اضافه کرد: ما در فرصت 9 ماه باید روزی 117 میلیون تومان اعتبار جذب می‌کردیم که با توجه به اینکه نسبت به قم اطلاعات زیادی نداشتم این وظیفه بنده را سنگین‌تر کرده بود.

حائری با اشاره به اینکه قرارداد 85 پروژه باید منعقد می‌شد اضافه کرد: نقشه، جانمایی و طراحی به اندازه کافی صورت نگرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه به سرعت پروژه‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری منعقد شد، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بستر خوبی برای اجرای خدمات بهتر صورت گرفته است.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه در سال 90، 117 پروژه کلید خورد و به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: در سال 91، 50 پروژه را تمام و تکمیل کردیم.

حائری با اشاره به اینکه امروز که بخشی از پروژه‌ها معطل مانده به دلیل خشکسالی اعتباری است، تصریح کرد: ان‌شاءالله با کمک مجلس و دولت این مشکلات برطرف شود.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان با تاکید بر اینکه در زمان تصدی وی معاونت اداری مالی، مشارکت و روابط عمومی ایجاد شد، اضافه کرد: در سال‌های 90 و 91 اداره کل نوسازی مدارس، اداره نمونه شناخته شد.

حائری با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته پروژه‌های مربوط به اداره کل نوسازی مدارس بود که آموزش و پرورش را در استان روسفید کرد، تصریح کرد: ادارات کل نوسازی مدارس در تمام کشور از پاک‌ترین محل‌های طرح‌های عمرانی هستند چرا که به قدر کفایت هزینه کرده و با بازدهی بالا فعالیت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: از اینکه نتوانستم برخی پروژه‌ها را به برخی دلایل در زمان مقرر تحویل دهم، شرمنده هستم و امیدوارم با درایت مدیر بعدی این کار انجام شود.

انتهای پیام/78008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول