اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس

مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان قم معرفی شد + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در کانون شهید فهمیده با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس برگزار شد.

مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان قم معرفی شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی مدارس استان قم با حضور ترابی‌زاده معاون فنی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس کشور، امین جعفری مدیرکل آموزش و پرورش استان، دلاوری معاون عمرانی استاندار قم، مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی، رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان و مدیران نواحی اداره آموزش و پرورش قم در کانون شهید فهمیده برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان به جایگاه ویژه قم در کشور اشاره کرد و افزود: خدمت در قم نسبت به دیگر مناطق کشور متفاوت است چرا که این استان حرم اهل‌ بیت را در خود دارد که این امر وظیفه خدمت را چند برابر می‌کند.

امین جعفری با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی در طول این ایام زحمات بسیاری را متحمل شده است، اضافه کرد: بی‌شک یکی از ادارات فعال و کوشا در استان اداره کل نوسازی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی اداره کل نوسازی مدارس در قم با دیگر نقاط کشور متفاوت است، تصریح کرد: مدارسی که نوسازی می‌شوند علاوه بر اینکه محل تدریس و تحصیل معلمان و دانش‌آموزان هستند در ایام خاص همچون نوروز و نیمه شعبان نیز مکان اقامت و اسکان زائرین کریمه اهل‌ بیت(ع) خواهند بود.

سپس مدیرکل سابق اداره نوسازی استان نیز در جایگاه حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات مالی که در این دو سال شاهد بودیم پیمانکاران این اداره کل متقبل زحمت و اذیت بسیاری شدند، اظهار کرد: در مواقعی ما از نظر مالی به شدت ضعیف بودیم اما پیمانکاران طرح‌ها را با جدیت پیگیری کردند.

سید مهدی حائری با اشاره به اینکه 33 سال در دوران انقلاب اسلامی خدمت کردم اما خدمت در قم از جنس دیگری بود، تصریح کرد: ان‌شاءالله در این رفت و آمدها عاقبت به خیر شویم.

مدیرکل سابق اداره نوسازی استان قم تصریح کرد: در سال‌های 90 و 91 اداره کل نوسازی مدارس، اداره برتر شناخته شد که این حاصل فعالیت‌های پیمانکاران، همکاران و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان بود.

سخنران بعدی این مراسم معاون فنی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس کشور بود که با اشاره به تودیع حائری مدیرکل نوسازی استان قم اظهار کرد: این مدیر کوشا منشأ خدماتی در کل کشور بود.

مهدی ترابی‌زاده اضافه کرد: در سازمان به دلیل ارزیابی مثبتی که از مدیریت و فعالیت‌های اداره تحت نظر وی داشتیم بنای هیچ‌گونه تغییر و تحول نبود اما به اصرار این مدیر توانا، خواسته وی اجابت شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات حائری مدیرکل نوسازی استان به شکل دیگر تداوم خواهد داشت، اضافه کرد: در بخش ارزیابی‌ها افتخار می‌کنیم که اداره کل نوسازی قم جزو دستگاه‌های برتر بوده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس در ادامه به معرفی پورگلیان مدیرکل نوسازی جدید استان پرداخت و اظهار کرد: وی کارشناس ارشد معماری بوده و از نظر تخصص در بخش دفتر فنی نوسازی کشور اول است.

سخنران پایان‌بخش برنامه مدیرکل جدید اداره کل نوسازی استان بود. وی با تاکید بر اینکه امیدوارم شاهد هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای خدمت مضاعف به استان باشیم، اضافه کرد: نخستین اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه کاره تا اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید است و با تمام توان سعی خواهیم کرد این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

محسن پورگلیان با اشاره به قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی قم گفت: مدارس استان در زمینه معماری اسلامی باید پیشتاز دیگر نقاط کشور باشند.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات 33 ساله سید مهدی حائری مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان که به دلیل کسالت درخواست بازنشستگی کرده بود، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و امین جعفری مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

همچنین با قرائت حکم محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان، وی فعالیت خود را برای دوره جدید خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت (ع) آغاز کرد.

انتهای پیام/2258/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول