اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

افتتاحیه مدارس فوتبال قم برگزار شد

مدارس فوتبال و فوتسال قم با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان قم افتتاح شد.

افتتاحیه مدارس فوتبال قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم، مراسم افتتاحیه مدارس فوتبال و فوتسال استان قم با حضور مدیران مدارس، فوتبال‌آموزان و اولیای آنان در ورزشگاه تختی برگزار شد.

عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سید مهدی غیاثی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال و سایر مسئولین اداره کل و هیئت فوتبال، هیئت‌های مختلف ورزشی و مدارس فوتبال و فوتسال استان در این مراسم حاضر بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تبریک خلق حماسه سیاسی و صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی اظهار داشت: این دو موضوع پر خیر و برکت شور و شعف وصف نشدنی در جامعه به ویژه در بین ورزشکاران و جوانان ایجاد کرد.

وی در ادامه در مورد طرح اوقات فراغت گفت: دو هدف اصلی و اساسی این طرح، ایجاد جامعه سالم و پر نشاط و رونق ورزش همگانی و توأم با آن فراهم کردن بستری برای کشف استعدادهای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی است.

جهان‌بینی با اشاره به برگزاری دومین دوره المپیاد محلات اعلام داشت: سال گذشته این المپیاد در چند رشته ویژه نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار کردیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره کل و سایر دستگاه‌های ذیربط، سعی داریم تجربه موفق پارسال را با کیفیت و کمیتی بهتر تکرار کنیم.

در ادامه این مراسم، فوتبال‌آموزان مدارس فوتبال و فوتسال به اجرای نمایشی تمرینات فوتبال پرداختند و در پایان مدارس فوتبال و فوتسال استان از جلوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال رژه رفتند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول