اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

20 میلیون ریال حامیان خیر به ایتام زابل پرداخت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در مراسم پرفیض اعتکاف امسال بیش از 20 میلیون ریال، حامیان خیر در قالب طرح اکرام به ایتام مدیریت شهرستان زابل پرداخت کردند.

20 میلیون ریال حامیان خیر به ایتام زابل پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری اظهار داشت: در مراسم اعتکاف امسال حامیان در قالب طرح اکرام، تعهد پرداخت 20 میلیون و 750 هزار ریال برای تامین هزینه‎ گوشت قرمز ایتام تحت سرپرستی شهرستان‌های محمدآباد و ادیمی مدیریت زابل را تقبل کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان  خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 18 هزار و 278 حامی، 23 هزار و 132 یتیم را در قالب طرح اکرام حمایت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: طرح محسنین طرح نوپایی است که در آن به کودکان بدسرپرست خانواده‌های تحت پوش ارائه خدمات می‌شود و با توجه به اینکه علاوه بر تامین معاش، نیازهای عاطفی و روانی این کودکان نیز مورد توجه این نهاد است که در واحد فرهنگی کمیته امداد به این امر مهم نیز توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

میری گفت: اجرای طرح محسنین از ابتدای سال 91 در استان آغاز شد و در کنار معرفی سایر فعالیت‌های این نهاد سعی در معرفی این طرح خداپسندانه شده و تلاش می‌شود تا با جذب خیرین در این زمینه نیز بتوانیم تعداد بیشتری از این کودکان را تحت حمایت خیراندیشان استان در بیاوریم.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‎های این نهاد با حمایت‌های مردمی اجرا می‌شوند، بیان داشت: در طرح مفتاح‌الجنة خیرین و افرادی که مایل به بازدید از طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده توسط کمیته امداد را دارند می‌توانند از روند اجرای این طرح‌ها و نحوه هزینه کمک‌های مردمی بازدید داشته باشند، زیرا هرچه مردم از نزدیک با برنامه‌های اجرا شده ی کمیته امداد امام خمینی آشنا شوند با میل و رغبت بیشتری در طرح‌های خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان اذعان داشت: 5 هزار و 24 یتیم در این استان حامی ندارند و چشم انتظار لطف و کرامت نیکوکاران هستند.

این مسئول از نیکوکاران و خیرین خواست در این کار خیر پیشقدم شده و براساس آموزه‌های دینی و نگرش پیامبران یتیم‌نوازی کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول