اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد خراسان شمالی

احداث 112 واحد مسکونی روستایی برای ایتام مناطق محروم

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از احداث 112 واحد مسکونی روستایی برای ایتام مناطق محرم، توسط کمیته امداد استان خبر داد.

احداث 112 واحد مسکونی روستایی برای ایتام مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، علی نوری اظهار کرد: برخی از روستاها به لحاظ عدم برخورداری از زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی و درآمد در روستاها و همچنین مسائل اجتماعی، محرومیت آنها ملموس است لذا این نهاد در تلاش بوده زمینه‌های رفاه و آسایش این خانواده‌ها را فراهم کند.

وی افزود: بر این اساس طی سال گذشته طبق تفاهمنامه‌ای که بین خیران استان و کمیته امداد منعقد شد 112 واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند ایتام در مناطق محرم در رأس اولویت‌های این نهاد قرار گرفت.

نوری گفت: از مجموع پروژه‌های فوق 101 واحد آن تحویل داده شد و 13 واحد مسکونی باقی مانده نیز در حال بهره‌برداری است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در خصوص اعتبارت هزینه شده از سوی کمیته امداد برای ساخت پروژه فوق افزود: این نهاد بیش از 11 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات، از محل طرح بهسازی به این واحدها صرف کرده است.

نوری تصریح کرد: همچنین برای پیشبرد سریع ساخت این واحدهای مسکونی و رفع نیاز خانواده‌های محروم، یک میلیارد و 120 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی فوق هزینه شد.

وی در خصوص سایر اعتبارت هزینه شده در ساخت این پروژه‌ها گفت: از محل منابع خیران 500 میلیون ریال و از محل مشارکت‌های مردمی نیز یک میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول