اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

حامیان بیش از 152 میلیون ریال به ایتام چرام کمک کردند

رئیس کمیته امداد چرام از کمک بیش از 152 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

حامیان بیش از 152 میلیون ریال به ایتام چرام کمک کردند

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از کمک بیش از 152 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

وی ادامه داد: مجموع کمک‌های حامیان به ایتام تحت حمایت در سه ماهه اول سال‌‌جاری مبلغ 152 میلیون و 680 هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام در این خصوص گفت: طرح اکرام ایتام با توجه به بعد معنوی و دینی آن همواره مورد توجه مردم نیکوکار و مؤمن بوده و ایتام تحت حمایت از برکات این طرح بهره‌های زیادی برده‌اند.

مظاهری عنوان کرد: با توجه به قداست یتیم‌نوازی مردم مؤمن در سه ماهه اول‌ سال‌جاری نیز حمایت‌های خود را از 192 یتیم تحت حمایت دریغ نکرده و در این امر بیش از سال‌های قبل فعالیت و مشارکت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر 281 حامی، سرپرستی تعداد 192 یتیم را عهده‌دار بوده و ماهیانه به طور متوسط 60 میلیون ریال به آن‌ها مساعدت می‌کنند.

مظاهری خاطرنشان کرد: تعداد 32 نفر از حامیان در سطح استان و 249 حامی دیگر از سایر استان‌ها در کمک به ایتام و خانواده‌های آن‌ها یاری‌گر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام با تقدیر از اعمال خیر حامیان، افزایش کمک‌های حامیان به ایتام تحت سرپرستی را نشان‌گر اعتماد مردم به عملکرد کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد.

این مسئول در ادامه نیز از اجرای طرح فلاح با شروع ماه‌های مبارک رجب و شعبان در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: طرح فلاح با برگزاری مراسم مذهبی در منازل مددجویان از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی است.

این مسئول ادامه داد: این طرح با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای رفتارهای معنوی و منزلت اجتماعی خانواده‌های مددجویان و آموزش مسائل مختلف به جامعه هدف اجرا می‌شود.

مظاهری گفت: خانواده‌های دارای شرایط اجرای طرح فلاح شناسایی شده و این طرح به صورت دوره‌ای هر بار در منزل یکی از خانواده‌های مددجو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول