اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان خبر داد

کمک 3.7 میلیون تومانی حامیان به ایتام کردستانی/ برنامه‌ریزی برای جذب 6 هزار حامی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان‌ از کمک 3 میلیون و 700 هزار تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش این نهاد طی سال گذشته در این استان خبر داد.

کمک 3.7 میلیون تومانی حامیان به ایتام کردستانی/ برنامه‌ریزی برای جذب 6 هزار حامی

هیوا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از برنامه‌ریزی برای جذب 6 هزار حامی جدید برای ایتام زیرپوشش امداد کردستان در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته نیز 2 هزار و 105 حامی حمایت 4 هزار و 536 یتیم زیرپوشش این نهاد در استان را قبول کردند.

به گفته وی، در حال حاضر 5 هزار و 950 یتیم در این استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام هستند و در کنار حمایت‌های این نهاد توسط 12 هزار و 683 نفر حامی نیز حمایت می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خاطرنشان کرد: 3 هزار و 683 نفر از حامیان ایتام زیرپوشش کمیته امداد کردستان بومی استان و 9 هزار و 13 نفر از آنها غیربومی هستند.

رحیمی تصریح کرد: ‌در سال گذشته اعتباری بالغ بر 3 میلیون و 700 هزار تومان توسط این افراد حامی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان کمک شده است.

به گفته وی، طبق برنامه 5 ساله باید هر سال 6 هزار حامی به این نهاد اضافه شود که خوشبختانه با توجه به آمار موجود در آغاز سال سوم برنامه پنج ساله از برنامه تعیین ‌شده جلوتر هستیم.

وی، جمع‌آوری کمک‌های بیشتر از حامیان برای ساخت مسکن، ایجاد اشتغال و خرید جهیزیه برای ایتام را از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان برشمرد و افزود: این کار در قالب طرح‌های کوثر در بحث جهیزیه و رضوان در بحث مسکن در حال اجرا و پیگیری است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در پایان از کمیته امداد کردستان به عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه جذب حامی در سطح کشور نام برد و تصریح کرد: حضور گروه‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان در تهران به مناسبت‌های مختلف، برقراری ارتباط با کردهای مقیم تهرانی به منظور جذب حمایت مالی آنها و تدوین طرحی به منظور تشویق کارکنان کمیته امداد برای جذب حامی از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در راستای  جذب حامی برای ایتام  است.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول