اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش کمیته امداد امام

310 حامی برای ایتام سیستان و بلوچستان جذب شده‌اند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش این نهاد در سه ماه امسال، 310 حامی برای ایتام این استان جذب شده‌اند.

310 حامی برای ایتام سیستان و بلوچستان جذب شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان اظهار داشت: این تعداد حامی طی برپایی پایگاه‌های کمیته امداد استان در نمایشگاه تهران جذب شده‌اند.

وی افزود: با جذب این حامیان، 330 ایتام در کنار حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی مورد حمایت این افراد قرار گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: رسیدگی به محرومین به ویژه ایتام یکی از شعائر دینی و وظیفه شرعی مسئولان این نهاد مقدس است.

دهقان ادامه داد: باید در نظام سیاسی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی همواره در راستای توسعه عدالت و آلام دردهای نیازمندان کوشا بود.

این مسئول اضافه کرد: تلاش‌ها باید به گونه‌ای باشد که در کنار حامیان غیر بومی، افراد بومی سیستان و بلوچستان نیز برای یاری رساندن به ایتام و نیازمندان کوشا باشند.

وی با اشاره به نقش حامی در توسعه خدمات به ایتام گفت: حامیان و خیران همواره در فصول مختلف سال کمک‌های خود را در قالب طرح اکرام ایتام و به منظور کمک رسانی به مددجویان این نهاد تحویل می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان ابراز داشت: کمک‌هایی که حامیان و خیران در قالب طرح اکرام ایتام به کمیته امداد تحویل می‌دهند، در قالب‌های مختلف از جمله کمک‌های نقدی، غیرنقدی و همچنین به واسطه کفالت ایتام تحت حمایت این نهاد است.

دهقان متذکر شد: بر این اساس همه ساله در فصول مختلف سال به مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام ماه محرم و رمضان، جمع کثیری از مردم خیر و نیکوکار بومی و غیر بومی سیستان و بلوچستان برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست و خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت نقدی و جنسی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول