اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه قزوین خبر داد

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه اقتصادی در قزوین

دبیر قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه اقتصادی خبر داد.

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه اقتصادی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمزه برین در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور که صبح امروز در سالن اجتماعات قائم (عج) منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی بنا دارد جشنواره وبلاگ‌نویسی را در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب دست کم هر شش ماه یک بار برگزار کند.

برین با اشاره به برگزاری جشنواره‌های سال جاری همگام با شعار سال، افزود: به منظور حرکت در مسیر خلق حماسه اقتصادی جشنواره وبلاگ‌نویسی با همین عنوان از امروز آغاز می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حوزه حماسه سیاسی جشنواره‌ای با همین موضوع برگزار و برتری‌های آن مشخص شدند.

وی با بیان اینکه قرارگاه تاکتیکی سپاه در راستای انجام فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد، خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌هایی همچون برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور با هدف افزایش شور انتخاباتی در فضای مجازی آغاز شد و با فعال کردن دست‌اندرکاران این حوزه، توانست کارهای خوبی به اجرا درآورد.

دبیر قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی با بیان اینکه قرارگاه فضای مجازی با تولید و انتشار اخبار و مطالب انتخاباتی به حضور مردم در این عرصه کمک کرد، یادآور شد: از آنجا که امروز دشمن به کمک ابزار رسانه ارزش‌ها و بنیان‌های فکری مردم را نشانه گرفته، این قرارگاه تلاش می‌کند با به‌کارگیری همین ابزار در مسیر اشاعه فرهنگ دینی و ارزش‌ها گام بردارد.

برین عنوان کرد: تعداد نوجوانان و فعالان این عرصه کم نیست و به همین دلیل قرارگاه فضای مجازی، سازماندهی فعالان این عرصه را به منظور سرعت بخشیدن به تحقق فرامین رهبری و کمک به حرکت قطار انقلاب، هدف خود قرار داده است.

این مسئول متذکر شد: سپاه پاسداران همان گونه که از سال‌های آغازین انقلاب برای حفظ آن تلاش کرده، پس از صدور فرمان رهبری مبنی بر تشکیل شورای فضای مجازی و تأکید بر برخورداری آن از اهمیتی برابر با اهمیت انقلاب، ابزار و امکانات خوبی را برای فعالیت در این عرصه به کار گرفت.

در این مراسم از 10 تن از برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه حضور با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/77011/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول