اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه امین شهر انار:

باید حماسه اقتصادی را محقق کنیم

امام جمعه امین شهر انار گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و تمام توان و قدرت خود را به کار گیریم تا حماسه بزرگ اقتصادی را فراهم سازیم.

باید حماسه اقتصادی را محقق کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، حجت‌الاسلام عباس فلاحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته امین شهر انار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی به تفسیر سوره اخلاص پرداخت و اظهار داشت: سوره اخلاص شامل خالص‌ترین عقاید توحیدی است و فضیلت فراوان دارد و به نوعی شناسنامه خداوند متعال است.

وی با اشاره به مراسم‌های نیمه شعبان و عظمت برپایی جشن‌های شعبانیه گفت: علما دینی ما باید با بیان و تشریح موضوع انتظار و مهدویت و وظایف منتظران آن حضرت ولی‌عصر (عج) به تمام سئوالات و شبهات پاسخ داده تا یک نسل آماده انتظار تربیت شود.

فلاحی با تجلیل از خلق حماسه سیاسی و در هم شکستن برنامه‌های دشمنان اسلام با حضور حداکثری مردم در این حماسه عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حماسه عظیم و حقیقی ملت بصیر و هوشمند ایران در انتخابات 24 خرداد کاری کارستان بود.

وی عنوان کرد: این حماسه سیاسی دلیلی بر اقتدار کارآمدی نظام و دموکراسی اسلامی است و آن را ملت به تصویر کشیده است. 

فلاحی خاطر نشان کرد: حضور بالای 72 درصدی مردم در خلق حماسه سیاسی تمام نقشه‌ها و امیدهای دشمنان و بدخواهان این نظام را نقش بر آب کرد و اکنون همه باید دست در دست هم دهیم و تمام توان و قدرت خود را به کار گیریم تا حماسه بزرگ اقتصادی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/80021/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول