اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

تحقق حماسه اقتصادی نیازمند حضور مردم است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، تحقق بخش دوم شعار سال‎جاری یعنی حماسه اقتصادی را نیازمند حضور جدی مردم در صحنه از جمله بخش خصوصی دانست.

تحقق حماسه اقتصادی نیازمند حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه طرح تک فوریتی  تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری توسط محسن علیمردانی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح مورد نظر با استقبال نمایندگان مواجه شده است.

وی به لزوم انعکاس خبری لازم در مورد تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری تاکید کرد و افزود: این انعکاس خبری موجب آشنایی مسئولان دیگر اتاق‌های بازرگانی کشور شده و به تصویب نهایی طرح کمک می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به شعار انتخاب شده برای سال‎جاری اشاره و اضافه کرد: بخش نخست این شعار با حضور مردم در صحنه محقق شده است.

وی تحقق بخش دوم شعار سال‎جاری یعنی حماسه اقتصادی را نیز نیازمند حضور جدی مردم در صحنه از جمله بخش خصوصی دانست.

جمیلی با بیان اینکه هر طرح موافقان و مخالفان خود را دارد، اضافه کرد: طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری هم موافقان و مخالفان خود را دارد.

وی با بیان اینکه همه افراد به نوعی موافق وجود سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری هستند، ادامه داد: مخالفت‌های موجود در مورد نحوه اجرای طرح تشکیل سازمان است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به محدود بودن منابع اعتباری کشور پس از اجرای تحریم‌های گسترده تصریح کرد: یادمان باشد که این منابع درآمدی محدود باید درست و با برنامه‌ریزی هزینه شود.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی جایگاه مهمی در اداره کشور دارد.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول