اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت گفت: ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است که همه مسئولان و در رأس آنها رئیس جمهور منتخب مردم برای آن تلاش کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.

ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است

مجید خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مردم حماسه سیاسی را به بهترین شکل ممکن محقق کردند.

وی افزود: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه بار دیگر میثاق پایدار ملت سرافراز ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل و مسیر پرافتخار شهیدان همیشه جاویدان و ایثارگران و پیروی همه از مقام ولایت و رهبری را جلوه‌گر کردند.

خزایی عنوان کرد: خلق حماسه سیاسی نشان‌دهنده عزم و اراده ملت ایران برای همراهی با مقام معظم رهبری است، زیرا با تعیین شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،‌ مردم نیز در این مسیر حرکت کردند.

وی بیان داشت: حضور حداکثری و پرشور طیف‌های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر در صفوف به هم پیوسته در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی  و انسجام اسلامی برای پیشرفت، آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

خزایی گفت: مشکلات اقتصادی کشورهای آمریکایی و اروپایی، درگیری‌های داخلی کشورهای همسایه چون سوریه، ترکیه و عراق سال 92 را سالی ویژه برای ما در سطح ملی و منطقه و بین‌الملل کرده و انتخابات روز جمعه ثابت کرد، هیچ چیز از علاقه مردم به آینده و سرنوشت کشور کم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است که همه مسئولان و در راس آنها رئیس جمهور منتخب مردم برای آن تلاش کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.

خزایی افزود: ملت ایران ضمن لبیک به ندای رهبری و خلق حماسه سیاسی به دشمنان خارجی و برخی از معاندان داخلی نشان دادند که نظام اسلامی خود را قبول دارند و همیشه و در شرایط حساس و تاریخ‌ساز با حضور خود دلبستگی به نظام و انقلاب را به جهانیان اعلام می‌کنند.

وی اذعان داشت: خلق این حماسه محصول راهگشایی‌های تاریخی مقام معظم رهبری، اعتماد به نفس همه گروه‌ها و طبقات اجتماعی در همه شهرها و روستاها و باور آنها به رأی و حق خویش و اعتماد به ساز و کار انتخابات و به ویژه اعتماد به منتخب ملت است که توان و سرمایه جدیدی برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور به وجود آورده است.

انتهای پیام/80002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول