اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

حماسه سیاسی و اقتصادی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

فرماندار سوادکوه با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات 24 خرداد، گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

حماسه سیاسی و اقتصادی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات با شکوه یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تبعیت از رهبری بود، گفت: حضور پیرمرد 100 ساله با 12 نواده و حضور 72 درصد در کشور و 90 درصد در مازندران و 125 درصد در سوادکوه بیانگر عشق به ولی فقیه و تبعیت از رهبری بوده است.

فرماندار سوادکوه، انتخابات 24 خرداد را لبیک به ندای رهبری توصیف کرد و افزود: حضور 290 خبرنگار از 30 کشور جهان و وجود 290 حوزه رای‌گیری در 96 کشور بیانگر عظمت انتخابات 24 خرداد است.

وی با بیان اینکه فتنه انتخابات امسال بر عکس سال 88 برای قبل از انتخابات طراحی شده بود، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، کشور را در تلاطم امواج دشمنی‌های دشمنان به ساحل نجات رساند و به یقین مظلوم‌تر از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران کسی در این جهان وجود ندارد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تقدیر از عوامل اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات 24 خرداد یادآور شد: برخی‌ها در داخل و خارج از کشور در صدد مصادره آرای ملت به نفع افکار و سلایق خود هستند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به لزوم ایجاد جهاد اقتصادی پس از جهاد سیاسی، یادآور شد: ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی موجب می‌شود دشمن چندین قدم عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول