اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای نگهبان گلستان:

موفقیت دولت در خلق «حماسه اقتصادی» با مشارکت مردم رقم می‎خورد

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با بیان اینکه ملت بابصیرت ایران اسلامی همواره در خلق حماسه‎های زرین پیشگام هستند، گفت: موفقیت دولت یازدهم در خلق «حماسه اقتصادی» با مشارکت مردم رقم می‎خورد.

موفقیت دولت در خلق «حماسه اقتصادی» با مشارکت مردم رقم می‎خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری شامگاه پنج‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان با گرامیداشت سالگرد حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اظهار داشت: دشمن با شهید کردن آیت‎الله بهشتی بار دیگر چهره پلید خود را برای ملت ایران افشا کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم پای صندوق‎های رای در حمایت از ارزش‎های دینی، اسلامی و اعتقادی بوده است، متذکر شد: مردم ایران با حضور گسترده خود در 24 خرداد بار دیگر نشان دادند که هیچ تحریم و توطئه‎ای نمی‎تواند آنها را در مسیر بالنده انقلاب اسلامی متوقف کند.

رمزگشایی مشکلات با وحدت رویه امکان‎پذیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان با بیان اینکه همه باید برای سربلندی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی به رئیس‎جمهور منتخب کمک کنیم، ابراز داشت: کار و تلاش بی‎وقفه برای تعالی نظام اسلامی در عرصه‎های مختلف رسالت همه کسانی است که دل در گرو اهداف متعالی انقلاب دارند.

قندهاری با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت جدید فصل دیگری از تعامل و همدلی شکوفا می‎شود، اذعان کرد: رمزگشایی مشکلات با وحدت رویه امکان‎پذیر است در غیر اینصورت پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی بیان داشت: مردم و مسئولان باید به دولت آینده کمک کنند تا با تعامل و اخوت کارهای کشور پیش برود تا به سمت چشم‎اندازی که در راستای رسیدن به پیشرفت و عدالت ترسم شده، رهنمون شویم.

خلق حماسه اقتصادی نیازمند آسایش و امنیت است

رئیس شورای نگهبان گلستان با ابراز خرسندی از اینکه کوچکترین مشکلی در بُعد امنیت انتخابات در استان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: انتخابات 24 خرداد در کشور همچنین گلستان در فضای امن و آرامی برگزار شد.

قندهاری با اشاره به اینکه خلق حماسه اقتصادی نیازمند آسایش و امنیت است، یادآور شد: مردم در این راستا می‎توانند نقش مهمی ایفا کنند به طوریکه در جذب سرمایه‎گذاران نسبت به سر و سامان دادن وضعیت اقتصادی استان این اثرگذاری ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول