اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری نخستین مسابقه بین‌المللی تریال در قزوین

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: نخستین مسابقه بین‌المللی تریال در سرای سعدالسلطنه شهر قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین مسابقه بین‌المللی تریال در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر گنجی در نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: نخستین مسابقه بین‌المللی تریال به مناسبت روز قزوین در سرای سعدالسلطنه شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین مسابقه بین‌المللی تریال هشت تیم از کشورهای مختلف و یک تیم از ایران در شهر قزوین حضور می‌یابند تا در این رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کنند.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: وضعیت تیمی رشته ورزشی تریال در ایران مناسب است و امیدواریم این تیم در نخستین مسابقه بین‌المللی مقام خوبی را کسب کند.

گنجی یادآور شد: مرداد ماه سال جاری فاز یک دهکده طبیعت و پل امام علی (ع) در شهر قزوین افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه عملکرد مطلوب شهرداری قزوین موجب افزایش توقع‌های مردم شده است، اذعان داشت: تحقق این امر برای این نهاد یک فرصت و تهدید است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین اضافه کرد: شهرداری قزوین اگر نتواند خواسته‌های مردمی را محقق کند از شهروندان قزوینی عقب می‌ماند و این امر برای این نهاد یک تهدید است.

گنجی ادامه داد: اگر شهرداری قزوین با استفاده از افزایش توقعات مردم تلاش کند تا خواسته‌های آنان را برطرف کند می‌تواند از این موقعیت به عنوان فرصت برای توسعه شهری استفاده کند و تحقق این اقدام رضایت شهروندان قزوینی را افزایش دهد.

وی عملکرد شهرداری قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن این نهاد به یک معضل اجتماعی تبدیل شده بود که شهردار قزوین با مدیریت درست توانست این معضل را به خوبی برطرف کند و موفقیت دیگری را در کارنامه عملکرد خود ثبت کند.

این مسئول با بیان اینکه شهر قزوین در مسیر توسعه است، اذعان داشت: در چند روز گذشته برخی افراد با هدف تخریب عملکرد شهرداری قزوین در سایت‌ها درصد تخریب این نهاد در بین شهروندان قزوینی هستند که این امر به دور از انصاف بوده و نباید به این افراد اجازه چنین کاری داده شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به اینکه شهر قزوین با سرعت خوبی در مسیر تحول حرکت می‌کند، اظهار داشت: باید مسئولان مربوطه با همکاری و همدلی یکدیگر شرایطی را در این شهر فراهم کنند تا این حرکت با سرعت پرشتابی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین اقدامات مناسبی را در توسعه این شهر انجام داده است، اضافه کرد: این اقدامات را باید با توجه به ناملایمات اقتصادی و محدودیت‌های بودجه ارزیابی کرد تا به موفقیت بیشتر این نهاد در توسعه شهری بیشتر پی برد.

گنجی با اشاره به اینکه عملکرد مطلوب شهرداری قزوین در توسعه شهری در سخت‌ترین شرایط اتفاق افتاده است، عنوان کرد: این مهم با همکاری خوب شورای اسلامی و شهرداری قزوین صورت گرفته که موجب افزایش رضایتمندی شهروندان قزوینی شده است.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول