اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

فرهنگ وابسته به شهرداری سیاست خوبی نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرهنگ وابسته به شهرداری سیاست خوبی نیست و مسائل فرهنگی شهر نباید وابسته به شهرداری باشد و مسئولان شهر باید از تشکل‌های مردم نهاد در راستای توسعه مباحث فرهنگی استفاده کنند.

فرهنگ وابسته به شهرداری سیاست خوبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه توسعه مبانی فرهنگی یکی از نیاز‌های شهر اصفهان است، اظهار کرد: ارتقای مباحث فرهنگی باید در چارچوب وظایف شهرداری به صورت ویژه و مطلوب دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه مباحث فرهنگی در گذشته از سوی شهرداری به صورت ویژه دنبال نشده است، اضافه کرد: توسعه مباحث فرهنگی با روش‌ها، راهکار‌ها و برنامه‌ریزی‌های فعلی شهرداری نباید دنبال شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته شهرداری اصفهان به درستی نتوانسته است که مباحث فرهنگی را در سطح شهر توسعه بدهد، تصریح کرد: چرا که شهرداری در طول سال‌های گذشته به دنبال توسعه زیر‌ساخت‌های فرهنگی مانند فرهنگ‌سرا‌ها و کتابخانه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان طی سال‌های فعالیتش در شهر هنوز نتوانسته نیاز‌های فرهنگی مردم را در سطح شهر برآورده کند، ادامه داد: توسعه مباحث سخت‌افزاری فرهنگی تنها سبب افزایش هزینه‌های مردم برای استفاده از مباحث فرهنگی در شهر می‌شود.

داوودی با اشاره به اینکه شهرداری باید سیاست‌گذاری‌های بهتری را برای توسعه مباحث فرهنگی در سطح شهر اجرا کند، تاکید کرد: شهرداری و مدیریت شهری باید از وجود تشکل‌های فرهنگی در راستای توسعه و ارتقای مباحث فرهنگی در مناطق مختلف شهر استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت و توسعه تشکل‌های فرهنگی یکی از نیاز‌های شهر است، افزود: مسئولان و مدیران شهری باید یک تحول اساسی را در حرکت‌های فرهنگی شهر ایجاد کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مباحث فرهنگی شهر اصفهان به یک بازنگری اساسی نیاز دارد، گفت: فرهنگ وابسته به شهرداری سیاست خوبی نیست و مسائل فرهنگی شهر نباید وابسته به شهرداری باشد و مسئولان شهر باید از تشکل‌های مردم نهاد در راستای توسعه مباحث فرهنگی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای مباحث فرهنگی در سطح شهر باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد، اظهار کرد: مباحث فرهنگی موجود در سطح شهر اصفهان نیاز به یک تحول اساسی دارد.

داوودی به حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 400 نفر برای انتخابات شورای شهر اصفهان نامزد شده بودند که تنها 21 نفر از این افراد برای نشستن بر روی کرسی‌های چهارمین دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک تمام این 400 نفر از صلاحیت‌هایی برای اداره شهر برخوردار بوده‌اند و آماده استفاده از تمام نقطه نظرات این افراد برای اداره امور شهر هستم، تصریح کرد: اعضای شورای چهارم باید با شناسایی نیاز‌های اصلی مردم در سطح شهر درصدد رفع این نیاز‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول