اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار به فارس خبر داد

معرفی کادر فنی و بسکتبالیست‌های معلول قمی در مسابقات نخاعی‌های کشور

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور خبر داد.

معرفی کادر فنی و بسکتبالیست‌های معلول قمی در مسابقات نخاعی‌های کشور

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این روزها علاوه بر برنامه‌ریزی برای حضور موفق و قدرتمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، برای کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در کشور، امسال نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور به انجام می‌رسد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: این مسابقات با کمی تفاوت نسبت به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود اما در اصل نحوه برگزاری آن اختلاف زیادی با لیگ برتر ندارد و می‌تواند لیگ جذابی باشد.

وی یاد آور شد: در این مسابقات نیز تیم‌های مطرح و خوبی حضور دارند که از جمله می‌توان به شرکت کردن نمایندگان استان‌های اصفهان، تهران و البرز اشاره کرد و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز همراه با این رقبا برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند.

خوشرفتار اضافه کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر منطقه‌ای نخاعی‌های کشور با برنامه ریزی کمیته فنی این مسابقات از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون برای نخستین بار به صورت دوره‌ای با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، البرز، کاشان، کهریزک، تهران (الف) و تهران (ب) در این دوره از پیکارها حضور دارند و در نخستین هفته برگزاری این مسابقات، امروز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با البرز دیدار می‌کند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ادامه با اشاره به ترکیب این تیم در نخستین دوره مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور اضافه کرد: عبدالمحمد جعفری، علی خوشرفتار، یحیی ابطحی، مسعود صابری، اسماعیل ابوطالبی، سیدرضا حسینی و سیدسعیدرضا چاووشی در این تیم عضو هستند.

وی همچنین به کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اشاره کرد و یادآور شد: این تیم را به عنوان سرمربی جواد شهره‌غلامی هدایت می‌کند، ضمن اینکه سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در این رقابت‌ها یحیی ابطحی خواهد بود و ان‌شاءالله بعد از بازی خوبی که در این دیدار با حریف انجام می‌دهیم در دیدارهای بعدی نیز عملکرد خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول