اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشخوان الکترونیک مناطق شهرداری یزد راه‌اندازی می‌شود

پاسخگویی به همشهریان یزدی در مناطق سه‌گانه و ناحیه تاریخی شهرداری یزد به زودی توسط پیشخوان الکترونیک انجام خواهد شد.

پیشخوان الکترونیک مناطق شهرداری یزد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فاوا شهرداری یزد، در جلسه ای که روز گذشته با حضور شهردار یزد، معاون شهرسازی و معماری، مدیران و معاونان مناطق سه‌گانه و ناحیه تاریخی شهرداری یزد و مدیر درآمد برگزار شد، کلیات طرح و شیوه چیدمان نیروها در پروژه پیشخوان الکترونیک تصویب شد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این جلسه اظهار داشت: پروژه پیشخوان الکترونیک با هدف بهبود روند گردش کارهای شهرداری و کاهش زمان و تسریع در روند پاسخگویی به ارباب رجوع اجرا خواهد شد.

مهدی فعالی گفت: در پروژه پیشخوان الکترونیک هر کدام از کارمندان شهرداری در زمان مراجعه‌ ارباب رجوع، کلیه درخواست‌های وی اعم از صدور پروانه، نقل و انتقال، عدم خلاف، استعلام بانک، پایان کار و صدور پروانه کسب و پیشه را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون جامع شهرسازی شهرداری یزد در ماه آینده و اختصاص 32 زیر سیستم و ابزار مدیریتی و کمکی مختلف در مورد فرآیندهای صدور انواع پروانه، طرح تفصیلی، دستور نقشه، پایان‌کار، استعلام، مجوز، گواهی و کمیسیون‌ها به مناطق شهرداری یزد، اجرای هم‌زمان پروژه پیشخوان الکترونیک، گام بزرگی در دستیابی شهرداری یزد به تکنولوژی‌های پیشرفته در امور شهر و شهرداری خواهد بود.

به گزارش فارس، در راستای اجرای پروژه پیشخوان الکترونیک، کلاس‌های آموزشی ضوابط و مقررات شهرسازی برای کارکنان مناطق مختلف شهرداری یزد و دفاتر کارگزاری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2464/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول