اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زرینچه:

امید زیادی به تجدید نظر در احکام بازیکنان محروم شهرداری یاسوج داریم

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: امید زیادی به تجدید نظر در احکام محرومیت بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج داریم.

امید زیادی به تجدید نظر در احکام بازیکنان محروم شهرداری یاسوج داریم

جواد زرینچه در نخستین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از قبول هدایت این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: هر تیم باید در خطوط مختلف خود اعم از دروازه‌بان، دفاع آخر، هافبک وسط و خط حمله بازیکنان کارساز داشته باشد.

وی در همین زمینه ادامه داد: چند بازیکن ما به هر دلیل در فصل گذشته محروم شدند که از جمله آن‌ها کارگر دروازه‌بان تیم است و امیدواریم که مسئولان در فدراسیون این بازیکن و سایر بازیکنان ما را مورد بخشش قرار دهند تا بتوانیم از وجود آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از چهار بازیکن جدیدی که این تیم را همراهی خواهند کرد گفت و افزود: سه بازیکن به نام‌های گراوند، شیرازی و علی‌پور از نفت مسجد سلیمان و یک بازیکن دیگر که امروز در تمرین حاضر نشده در فصل جدید با ما خواهند بود.

وی گفت: این بازیکنان در پست‌های هافبک وسط، دفاع وسط و فوروارد به ما کمک خواهند کرد.

زرینچه از امیدواری بالای خود برای بخشیده شدن بازیکنان محروم این تیم گفت و افزود: در تمرین امروز تعدادی از بازیکنان اصلی ما برای انجام کارهای اداری خود و رسیدگی به وضعیت دانشگاه در تمرین حضور ندارند که در جلسات بعدی تمرین حضور پیدا می‌کنند.

وی آخرین مهلت برای حضور در تمرینات این تیم را روز سه‌شنبه همین هفته دانست و گفت: کار را با جدیت دنبال می‌کنیم چراکه لیگ امسال بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

زرینچه استفاده از بازیکنان و استعدادهای جوان این استان را یکی از کارهایی دانست که از آن غافل نمی‌شود و عنوان کرد: از هر بازیکنی که بدانیم می‌تواند به تیم ما چه در میدان و چه در روی نیمکت و چه در تمرین کمک کند، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول