اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شورای شوشتر تلاش کند اختیارات شهرداری توسعه یابد

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید کوشید با ارتقا درجه شهرداری شوشتر به 9، اختیارات آن را از نظر قانونی توسعه دهد.

شورای شوشتر تلاش کند اختیارات شهرداری توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد حافظی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای سوم و چهارم اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی حاشیه‌نشینی در سطح شهر شوشتر روز به روز در حال افزایش است و باید برای رفع مشکلات در این حوزه تلاش زیادی شود.

وی با اشاره به راهکارهای رفع مشکلات در شوشتر گفت: شورای اسلامی شهر باید در راستای رفع مشکلات جلسات مکرری تشکیل شده و اسناد بالادستی را برای رفع مشکلات شهر در آینده تدوین کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید به نحوی اسناد بالادستی در شورای اسلامی شهر تدوین شود که هیچ راهی برای اعمال نفوذ باقی نماند و در این زمینه باید بسیار تلاش کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی باید برنامه‌های خود را بر اساس ایده‌آل گرایی و آرمانی تدوین کنیم تا برای رسیدن به آن آرمان‌ها گام برداریم و در این مسیر از همه توان بهره بریم.

حافظی خاطر نشان کرد: باید طرح‌ها و ایده‌های خود را برای توسعه شهر شوشتر در قالب برنامه‌هایی مدون و مکتوب تدوین کنیم و برای برنامه‌ریزی‌های آتی این برنامه‌ها به عنوان سند چشم‌انداز و بالادستی تلقی کنیم.

*شوشتر در تاریخ جایگاه رفیعی دارد

دیگر منتخب شورای اسلامی شهر شوشتر در دوره چهارم در این جلسه اظهار کرد: شوشتر در تاریخ جایگاه بسیار رفیعی داشته است، به نحوی که ویل‌دورانت در کتاب تاریخش می‌نویسد که مرزهای شوشتر تا سرحداد فارس بوده و این تاریخ نوشته موید گستره تاریخی این شهر با قدمت است.

 

حمید جاگیر با اشاره به اینکه در شورای چهارم قومیت‌گرایی ممنوع است، اضافه کرد: قومیت‌ها به نحوی مانند رنگین کمان در آسمان هستند، اگر یکی از این رنگ‌ها در رنگین کمان نباشد به نحوی زیبایی رنگین کمان از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا واحدهای شهرداری شوشتر در اسرع وقت و بر اساس قانون به سازمان تبدیل شوند و در این زمینه از همه توان شهرداری و شورای شهر باید استفاده کرد.

جاگیر در پایان گفت: باید کوشید تا رتبه و درجه شهرداری شوشتر که در شرایط کنونی هشت است در اسرع وقت و با پیگیری لازم به 9 ارتقا یابد تا شهرداری از نظر قانونی اختیارات بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/72006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول