اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر زنجان:

وظایف شورای شهر نباید معطوف به شهرداری باشد

عضو منتخب شورای شهر زنجان گفت: وظایف شورای شهر نباید معطوف به شهرداری باشد.

وظایف شورای شهر نباید معطوف به شهرداری باشد

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شورای شهر زنجان در بحث مدیریت شهری و افزایش رفاه شهروندان نقش مهمی ایفا می‌کند، اظهار کرد: همه فرآیندها و مسائل مرتبط با خدمات شهری از مسیر شورای شهر سیاست‌گذاری و نظارت می‌شود.

وی نقش و اهمیت شورای شهر را کلیدی دانست و تصریح کرد: شورای شهر باید طبق قانون به وظایف سی و چهار‌گانه خود اشراف داشته باشد و به حوزه‌های خاصی معطوف نشود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر باید در کنترل مسائل حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی شهر نقش خود را به خوبی ایفا کند، گفت: اعضای شورای شهر باید به حقوق شهروندی مردم آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر زنجان بعد از سه دوره به مرحله بلوغ خود رسیده است، اظهار کرد: وظیفه شورای شهر حل مشکلات مربوط به رفاه، سلامت و نشاط شهروندان است.

امیدی با بیان اینکه همه وظایف شورای شهر نباید معطوف به شهرداری باشد، گفت: شورای شهر چهارم باید تلاش کند از حیطه شهرداری خارج شود و برای ارائه خدمات بهتر دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان را یاری کند.

وی با اشاره به اینکه امید است شورای شهر زنجان پروژه‌ها و طرح‌های راکد را عملیاتی کند، تصریح کرد: شورای شهر باید در فکر بهبود زندگی شهروندان باشد.

عضو منتخب شورای شهر زنجان ادامه داد: اعضای شورای شهر باید تلاش کنند تا عقب‌ماندگی‌های شهری را با وجود قابلیت‌های موجود رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر باید از همه ظرفیت‌های شهری استفاده کند، تصریح کرد: شورای شهر می‌تواند از نخبگان، مدیران و متخصصان مجرب و ترجیحاً بومی استفاده کند.

امیدی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری باید مهندسی مجدد شود، افزود: شورای شهر زنجان باید تلاش کند تا تعامل با دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، مسئولان و مقامات استانی را افزایش دهد.

وی اتحاد و انسجام اعضای شوراها را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه اعضای شورای شهر باید به صورت واحد و متحد باشند تا همدلی، استدلال و منطق در بین آنها حاکم شود.

عضو منتخب شورای شهر زنجان ادامه داد: همدلی و همبستگی شورای شهر را موفق می‌کند و در غیر این صورت موفقیت شوراها در پرده‌ای از ابهام خواهد بود.

وی کاندیداهای منتخب مردم در شوراها را افرادی منطقی، باتجربه و متخصص دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید یکدل، منسجم، قوی و برنامه‌محور باشند و نسبت به مسائل و مشکلات شهر نگرش عمیقی داشته باشد.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول