اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قائمشهر خبر داد

واگذاری اجرای پروژه‌های شهرداری قائمشهر به بخش خصوصی

شهردار قائمشهر گفت: اجرا و نگهداری پروژه‌های شهرداری باید به بخش خصوصی واگذار شود و شهرداری وظایف نظارتی خود را دنبال کند.

واگذاری اجرای پروژه‌های شهرداری قائمشهر به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس صالح‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه آب‌نمای فضای سبز میدان طالقانی قائمشهر با اشاره به  آب‌نمای افتتاح شده اظهار داشت: بر خلاف آب نماهایی که به صورت سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت، این آب‌نما مکانیزه بوده و در 100 حالت متحرک با بازی‌ها و روش‌های برنامه‌ریزی شده توسط طراح این طرح، برای زیباسازی هر چه بهتر شهر، تعریف و به کار برده شده است.

صالح‌زاده به قدمت طراحی این آب‌نما به صورت سنتی اشاره کرد و بیان داشت: با همت و تلاش کارکنان زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز این پروژه نیز در کنار پروژه‌های زیر بنایی با موفقیت به ثمر نشست.

وی به این نکته اشاره کرد که اجرا و نگهداری پروژه‌های شهرداری باید به بخش خصوصی انتقال یابد و شهرداری وظایف نظارتی خود را دنبال کند.

شهردار قائمشهر اذعان داشت: احیای فضای سبز میدان طالقانی قائمشهر در حال تکمیل شدن و رو به اتمام است.

وی با بیان اینکه نیاز روحی مردم قائمشهر زیباسازی شهری است تاکید کرد: آب نماهای دیگری نیز در سطح شهر همچون پارک محوطه شورای شهر در حال احداث است که قبل از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود.

صالح‌زاده به پیشنهاد اعضای شورای شهر قائمشهر  اشاره کرد و گفت: برای آرامش هر چه بیشتر و بهتر بازنشسته‌ها، طبقه اول ساختمان شورای شهر در اسرع وقت آماده می‌شود تا مورد استفاده بازنشستگان قرار گیرد.

انتهای پیام/86008/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول