اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 تا 14 تیرماه صورت می‌گیرد

تویسرکان میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی/ شرکت تویسرکان با 7 تیم

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از میزبانی تویسرکان برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی خبر داد و گفت: این مسابقات 12 تا 14 تیر ماه برگزار می‌شود.

تویسرکان میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی/ شرکت تویسرکان با 7 تیم

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: صحت و سلامت جسمی و روحی انسان علاوه بر رعایت اصول غذایی به تمرین و پویایی نیز نیاز دارد که ورزش کردن دستیابی به این امر را تسهیل می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه در دین مبین اسلام توصیه‌های زیادی برای تحرک و نشاط بشر شده است، ابراز داشت: برنامه‌های ورزشی در قالب مسابقه در سطوح مختلف از جمله راهکارهایی است که می‌تواند ضمن تشویق ورزشکاران برای رشد و پیشرفت، سبب فعالیت آحاد جامعه در امر ورزش باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه در زندگی صنعتی عصر کنونی ورزش بهترین روش برای سالم ماندن و سلامت بودن است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از فرصت‌ها و حتی از کوچکترین امکانات نعمت سلامتی را در خود حفظ و دیگر افراد جامعه را به این امر ترغیب و تشویق کنیم.

وی یکی از رویکردهای کارکردی مسابقات را تشویق مردم به سوی ورزش و تحرک عنوان کرد و افزود: مسابقات، دستاوردهایی نظیر شناخت و کشف استعدادهای جوان برای هدایت و پرورش نیروی انسانی سرشار از هیجان و انرژی را به همراه دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی نهاد ورزش و جوانان تقویت و ارتقای وضعیت جسمی و روحی‌ ورزشکاران است، اظهار داشت: کشتی یکی از ورزش‌های دارای پیشینه ارزشمند و تاریخی در ایران اسلامی است و مردانگی و پهلوانی را به مشتاقان و علاقه‌مندان درس می‌دهد .

وی با اشاره به اینکه ورزش در قالب‌های متفاوت و متناسب با شرایط بر زندگی هر فرد تأثیرگذار است، ابراز داشت: ورزش کشتی از قدیم الایام ضمن تقویت جسم بر روح افراد فعال در این زمینه نیز اثرات مثبت می‌گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: با ورزش کشتی روحیه مردانگی و اخلاق در وجود ورزشکاران پرورش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه در سراسر کشور مسابقاتی در سطوح شهرستانی، استانی و در رده بالاتر کشوری برگزار می‌شود، افزود: مسابقاتی در گروه‌های ورزشی متفاوت در شهرستان تویسرکان نیز در مناسبت‌ها و ایام ویژه مسابقه ورزشی برگزار می‌شود.

سلیمانی با اشاره به میزبانی تویسرکان برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی خبر داد و افزود: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی با حضور تیم‌های کشتی همه شهرستان‌های همدان در تویسرکان 12 تا 14 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی تویسرکان در هفت وزن و سه سهمیه در مسابقات آزاد و فرنگی استانی با دیگر تیم‌های مهمان رقابت خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استانی به میزبانی تویسرکان در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر با قضاوت 16 داور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول