اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآن و نماز آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اعزام 100 دانش‌آموز اصفهانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تابستان امسال 100 نفر از دانش‌آموزان برگزیده استان برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآنی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 100 دانش‌آموز اصفهانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تربیت حافظان و قاریان قرآن از مهم‌ترین رویکرد‌‌های آموزش و پرورش است، اظهار کرد: آموزش و پرورش هر ساله با برگزاری مسابقات قرآنی در میان دانش‌آموزان استعداد‌های قرآنی موجود در سطح استان را شناسایی و به تربیت آنها می‌پردازد.

وی با بیان اینکه سال گذشته اصفهان میزبان دانش‌آموزان سراسر کشور برای برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی بوده است، اضافه کرد: امسال این مسابقات در مشهد مقدس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده مرحله استانی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده از استان اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: تابستان امسال 100 نفر از دانش‌آموزان برگزیده استان برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآنی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه البته 60 نفر از این دانش‌آموزان پیش از ماه مبارک رمضان از استان اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شود، ادامه داد: این 60 نفر در رشته‌های تفسیر، صحیفه سجادیه، احکام، نهج‌البلاغه و انشای نماز به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان از سراسر کشور می‌پردازند.

نم‌نبات با بیان اینکه 40 نفر دیگر از دانش‌آموزان استان نیز برای شرکت در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مداحی عازم مشهد مقدس می‌شوند، تاکید کرد: استان اصفهان هرساله در این مسابقات رتبه‌های خوبی را کسب می‌کند و امیدواریم که امسال نیز دانش‌آموزان اصفهانی با حضور در این مسابقات برای استان افتخار‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول