اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست لیگ امدادگر مجازی دانشگاه آزاد قزوین:

تبادل علم و فرهنگ ملل از دستاوردهای مسابقات جهانی روبوکاپ است

سرپرست لیگ امدادگر مجازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دستاوردهای حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ را تبادل علم و فرهنگ ملل دانست.

تبادل علم و فرهنگ ملل از دستاوردهای مسابقات جهانی روبوکاپ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، محمدحسین شایسته اظهار داشت: در جهان کنونی نیاز به آزمایش اموری که بناست در فضای واقعی انجام شود رو به افزایش است و صرف هزینه‌های گزاف را در پی دارد.

وی افزود: شبیه‌سازی این امکان را می‌دهد که این قبیل امور قبل از اینکه در دنیای واقعی آزمایش شود در یک محیط سه‌بعدی، امکان‌سنجی و مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت حصول نتیجه در فضای واقعی مورد استفاده قرار گیرد که یکی از نتایج این کار صرفه‌جویی مالی و انسانی است.

سرپرست لیگ امدادگر مجازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: عمل شبیه‌سازی در حوزه روبات‌های امدادگر واقعی نیز انجام شده که نتایج بسیار چشم‌گیری را به همراه داشته است که از نتایج آن می‌توان به تهیه نقشه‌هایی در محیط مجازی و مطابقت آن با واقعیت بیرونی اشاره کرد.

شایسته اضافه کرد: در این خصوص بعد از ارسال داده‌هایی که در فضای مجازی تهیه و آماده می‌شود می‌توان الگوریتم‌ها و روش‌های مورد استفاده در فضای مجازی را مورد آزمایش قرار داد.

وی دستاوردهای حضور در مسابقات جهانی را تبادل دانش و فرهنگ ملل از جمله نتایج این حضور دانست و تصریح کرد: بی‌شک حاضر شدن در این قبیل تورنمنت‌های علمی علاوه بر ارتقا سطح علوم و نیز تبادل داده‌های علمی به شناخت بیشتر کشورهای مختلف از آداب و رسوم همدیگر می‌انجامد که علاوه بر شناساندن توانمندی‌های علمی کشورها سبب ساز مراودت‌های فرهنگی نیز می‌شود.

سرپرست لیگ امدادگر مجازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به کشورهای شرکت‌کننده در لیگ خود عنوان کرد: تیم‌هایی از کشورهای ترکیه، ژاپن، ایتالیا و ایران در این لیگ به رقابت خواهند پرداخت که امیدواریم همچون سال‌های گذشته به افتخارآفرینی برای کشور ادامه دهیم.

اعضای لیگ امدادگر مجازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را سعید سمیع‌زاده، محسن امیدی، فاطمه سیستانی، سارا هاشمی طاری، آتوسا هاشمی طاری و ساناز طالقانی به سرپرستی محمدحسین شایسته تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول