اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خمینی‎ شهر خبر داد

کسب رتبه برتر صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‎‎شهر در کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‎ شهر گفت: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خمینی‎ شهر در بین دانشگاه‎های سراسر کشور توانسته است رتبه برتر صندوق رفاه دانشجویان را کسب کند.

کسب رتبه برتر صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‎‎شهر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مجلسی صبح امروز در جمع مسئولان و مدیران اجرایی دانشگاه آزاد واحد خمینی‎شهر اظهار کرد: دانشگاه‎های آزاد به دلیل گستردگی و تنوع امکانات در اقصی نقاط کشور منشأ خدمات علمی و آموزشی فراوان شده و اکنون به‎ عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در جهان مطرح است.

وی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر را یاقوت درخشان استان اصفهان برشمرد و افزود: در چند سال اخیر، دستاوردها و افتخارات بزرگی به دست آمده که مایه افتخار استان و کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‎ شهر تصریح کرد: نشریه الکترونیکی مهندسی پزشکی با عنوان پرتو برای سومین سال متوالی توسط انجمن علمی مهندسی پزشکی منتشر و نیز مقالات بسیاری در چند ماه گذشته نیز توسط اساتید در مجامع مختلف علمی به چاپ رسیده که می‌توان از مقاله فرهت‎نیا در مجله European Journal Of Mechanics/Asolids نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه نخست دانشجوی مخترع دانشگاه در جشنواره کارآفرینی و خلاقیت با موضوع کفپوش تولید برق و همچنین جشنواره تخصصی جوان برتر ایرانی اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت علمی مبادرت به چاپ چند کتاب علمی کردند که آخرین کتب منتشر شده، کتاب مبانی توسعه روستایی، کتاب اعتماد اجتماعی و جمعیت و تنظیم خانواده است.

مجلسی در پایان سخنان خود به کسب رتبه برتر صندوق رفاه دانشجویان در بین دانشگاه‌های سراسر کشور را مرهون تلاش وصف ناپذیر خادمان علم و دانش به ویژه ریاست منطقه چهار و همه افرادی که در راه اعتلای نام ایران اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی کوشش می‎کنند، دانست.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول