اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

مردم نگران تأمین مرغ در ماه رمضان نباشند

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مردم استان قزوین هیچ نگرانی در مورد تأمین گوشت مرغ برای ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

مردم نگران تأمین مرغ در ماه رمضان نباشند

حسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هیچ مشکلی در توزیع و تأمین گوشت مرغ در بازار قزوین برای ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

وی بیان کرد: گوشت مرغ به اندازه کافی برای توزیع به مصرف‌کنندگان در بازار استان قزوین وجود دارد و مردم با آسودگی خاطر می‌توانند تقاضای مورد نیازشان را از این بازار برای ماه مبارک رمضان خریداری کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه 100 تن گوشت مرغ منجمد به مناسبت ماه مبارک رمضان در بازار استان قزوین در حال توزیع است، عنوان کرد: این اقدام با هدف کنترل بازار، کاهش قیمت و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای گوشت مرغ در این ماه مبارک انجام می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: مسئولان مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین 100 تن گوشت مرغ منجمد را به مناسبت ماه مبارک رمضان با قیمت هر کیلو‌گرم پنج هزار و 300 تومان با هدف کاهش قیمت این گوشت در بازار این استان در حال توزیع هستند.

رحیمی با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد در شهرستان‌های استان قزوین از جمله آبیک، آوج‌، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان انجام می‌شود، ابراز داشت: این گوشت در فروشگاه‌های بزرگ و معتبر مانند فرهنگیان و بسیجیان و سپس در اصناف مرغ‌فروشی‌ها در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: مردم استان قزوین برای تأمین گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان به راحتی می‌توانند به مراکز فروش این محصول مراجعه و تقاضای مورد نیازشان را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه استان قزوین گوشت مرغ منجمد را برای ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی کرده بودند، اظهار داشت: این گوشت بدون هیچ مشکلی در توزیع در دسترس مصرف‌کنندگان این محصول قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/77009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول