اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه ابتدای امسال صورت گرفت

انجام 5705 مورد بارزسی در بازار تویسرکان/ توزیع 66 تن مرغ در تویسرکان

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از 5 هزار و 705 فقره بازرسی بر بازار تویسرکان در سه ماهه امسال خبر داد.

انجام 5705 مورد بارزسی در بازار تویسرکان/ توزیع 66 تن مرغ در تویسرکان

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: ناظران و بازرسان دستگاه‌های اجرایی این حوزه از روزهای پایانی سال گذشته و آغاز سال نو در راستای تأمین نیازها و رفاه حال شهروندان و مسافران بر بازار نظارت کامل داشتند.

وی افزود: روند بازار به صورت روزانه و دائمی در سطح شهرستان با کنترل و نظارت در غیر از ایام ویژه با همراهی و همکاری مردم انجام می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 5 هزار و 705 فقره بازرسی در بازار تویسرکان صورت گرفته است، ابراز داشت: پس از بازرسی‌های صورت گرفته و رسیدگی به شکایات مردمی، در بازه زمانی فوق 176 پرونده به اداره تعزیرات حکومت معرفی شد.

وی تعداد تخلف در بازه سه ماهه ابتدای سال را 187 فقره اعلام کرد و یادآور شد: افراد متخلف در بخش‌های کم‌فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت در مدت زمان فوق به مبلغ 21 میلیون و 613 هزار و 518 ریال جریمه شدند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه تمام اصناف در رعایت قانون کوشا باشند، تصریح کرد: قانونمندی و کاربرسازی این مهم در اوضاع کسب و کار سبب توسعه و پیشرفت کاری بازاریان و کسبه و جلب رضایت مردم می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت، کالاهای اساسی مردم در روزهای آخر سال و سه ماه امسال به صورت مستمر از طریق مراکز تعریف شده از سوی این نهاد توزیع شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان متذکر شد: ما در مناسبت‌های مختلف و ایام ویژه در قالب نمایشگاه و یا فروش فوق‌العاده، کالاهای اولیه و مورد نیاز را برای رفاه حال مردم توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این توزیع اقلام و کالاهای ضروری در حال حاضر هم در بازار از طریق شعب تأیید شده این نهاد توزیع می‌شود، اظهار داشت: در سه ماه سال جاری 320 تن شکر، 158 تن برنج، هفت تن گوشت قرمز و 66 تن مرغ با قیمت مصوب در سطح شهرستان عرضه شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 124 تماس بگیرند، اظهار داشت: هر گونه گزارش و شکایت، در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده می‌شود و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با شماره‌های 4223500،4223204 تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی به مجمع‌ امور صنفی و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع بدهند.

انهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول