اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توزیع مرغ منجمد در خراسان‌رضوی آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از آغاز توزیع مرغ منجمد در سطح استان خبر داد.

توزیع مرغ منجمد در خراسان‌رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخر موحدی عصر امروز در گشت طرح تشدید بازرسی‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز گذشته توزیع مرغ منجمد با قیمت 5100 تومان در سطح خرده‌فروشی آغاز شد که این مرغ‌ها تولید استان است.

وی افزود: این مرغ‌ها در مشهد با قیمت 5100 تومان عرضه می‌شود اما در شهرستان‌های استان با توجه به هزینه‌های حمل و نقل و ... تا سقف 5200 تومان هم قابل عرضه است.

فخر موحدی اظهار داشت: محدودیتی در مورد عرضه مرغ نداریم و هر فروشگاهی تقاضا داشته باشد از سهمیه استان عرضه خواهیم کرد، این مرغ‌ها از ذخایر استان است که بیش از دو هزار تن سهمیه مرغ استان است.

وی در ادامه با اشاره به طرح تشدید نظارت و بازرسی‌ها در سطح استان گفت: این طرح از 25 اردیبهشت‌ماه با برنامه‌ریزی در دفتر اقتصادی استان و حوزه معاونت نظارت و بازرسی کلید خورد و در حال حاضر حدود 35 پایگاه نظارتی به صورت ثابت و سیار در سطح شهر کار نظارت را بر عهده دارند، این پایگاه تا تعداد 40 پایگاه قابل افزایش است.

فخر موحدی افزود: تعداد بازرسی‌ها از تاریخ 25 اردیبهشت ماه تاکنون 23 هزار و 694 فقره است که حدود 2 هزار و 658 پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی گفت: شکایات مردمی در این زمینه حدود 2 هزار و651 مورد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی اظهار داشت: نکته قابل توجه در بازرسی‌ها ارزش ریالی این پرونده‌ها است که حدود 102 میلیارد ریال بوده است، این حرکت بیشتر جنبه آموزشی و ارشادی دارد.

وی با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: بعد از این طرح شاهد اجرای طرح ضیافت هستیم، هر ساله قبل از شروع ماه مبارک رمضان طرح توزیع مواد غذایی در سطح نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها اجرا می‌شود که امسال دو نمایشگاه در این طرح برپا شد.

وی یاد آور شد: طرح نظارتی ویژه محدودیت زمانی ندارد و بیشتر در حوزه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است.

در بازرسی و نظارتی که به همراه خبرنگاران و بازرسان برگزار شد اکثر تخلفات شامل نبود صدور فاکتور معتبر برای مشتری، نصب نشدن اتیکت بر روی اجناس، نداشتن فاکتور خرید، حراج و فروش فوق‌العاده غیرقانونی و بدون مجوز بود.

انتهای پیام/70001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول