اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت شهرستان نور مطرح کرد

مشاهده استفاده از رنگ‌های سرطانی در مرغ‌فروشی‌ها

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: استفاده از رنگ‌های صنعتی که عامل بیماری‌های سرطانی است، حتی در مرغ فروشی‌ها که مرغ به اصطلاح زعفرانی عرضه می‌کنند به فراوانی دیده می‌شود.

مشاهده استفاده از رنگ‌های سرطانی در مرغ‌فروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، جلسه فرعی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نور صبح امروز با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

علی محمد صمدیان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نور در این جلسه فرعی بیان داشت: مقام معظم رهبری با آگاهی و لمس مشکل اقتصادی مردم، امسال را به نام حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

وی اظهار داشت: به‌عنوان مسئول در این نظام باید با جدیت تلاش کنیم تا از قاچاق کالا و گرانی جلوگیری شود و با این کار به معیشت مردم هم کمک شود که این مصداق حماسه اقتصادی است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نور تصریح کرد: قاچاق کالا در واقع فلج کردن اقتصاد داخلی، کاهش تولید، تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک ما است و در نتیجه بیکاری کارگران و ورشکستگی سرمایه‌گذاران را به‌دنبال دارد.

این مسئول افزود: این عوامل در مجموع باعث کاهش عرضه و افزایش تقاضا، گرانی، سختی معیشت و دیگر معضلات اقتصادی می‌شود که دشمن هم به‌دنبال آن در کشور ما است.

صمدیان ادامه داد: اعضای ستاد مسئول پیگیری مسایل و مشکلات هستند و باید گزارش عملکرد و اقدامات و پیشنهادهای راهبردی خود را به‌صورت ماهانه به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور نیز در این جلسه از عرضه کالاهای آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی و دارویی بدون برچسب (لیبل) فارسی و حتی تقلبی در برخی از واحدها از جمله واحدهای بدون پروانه خبر داد.

علیرضا جلالی افزود: استفاده از رنگ‌های صنعتی که عامل بیماری‌های سرطانی است، حتی در مرغ فروشی‌ها که مرغ به اصطلاح زعفرانی عرضه می‌کنند به فراوانی دیده می‌شود.

وی همچنین به فروش مکمل‌های بدون برچسب در باشگاه‌های بدنسازی اشاره کرد و خواستار پیگیری و برخورد با این امر شد.

انتهای پیام/86023/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول