اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

پاکسازی 12 روستای آلوده به برق‎های غیرمجاز در زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پاکسازی 12 روستای آلوده به برق‎های غیرمجاز در این استان خبر داد.

پاکسازی 12 روستای آلوده به برق‎های غیرمجاز در زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای کاهش تلفات شبکه‌های توزیع و جلوگیری از استفاده غیرمجاز برق، 12 روستای حوزه امور برق زنجان پاکسازی و به شبکه کابل خودنگهدار مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه کاهش تلفات و جمع‎آوری برق‌های غیرمجاز 12 روستای غرب شهرستان زنجان قریب به 10 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در این پروژه برای روستاهای «قشلاق»، «مشکین»، «بوغداکندی»، «جوره کندی»، «دهشیر علیا» و «رضا آباد» اعتبار بیش از 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: پروژه مذکور در روستاهای «قره‏اوغلانلو»، «تلخاب»، «وننق»، «لگاهی»، «گوالان» و «قره چریان» با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون ریال اجرا شده است.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح، 265 انشعاب غیرمجاز با تدابیر صورت گرفته و واگذاری انشعاب برق در محل، جمع‎آوری و تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

کاظمی با بیان اینکه 280 مورد انشعاب غیرمجاز در استان زنجان با صدور اخطاریه جمع‏آوری شده است، ادامه داد: پس از اتمام پروژه مزبور، متوسط تلفات مناطق یاد شده از 72 درصد به 16 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول