اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

مسابقات جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان در 15 مرکز به صوزت همزمان برگزار می‌شود.

مسابقات جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مهران انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جام مولای عرشیان در رشته‌های فوتبال (ویژه پسران)، هندبال (ویژه دختران و پسران)، واترپلو (ویژه پسران)، ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای و ورزش‌های رزمی در 15 مرکز به صورت همزمان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشن‌های ویژه ورزش‌آموزان و خانواده‌های آنها به منظور پاسداشت این اعیاد بزرگ و فرهنگ‌سازی ورزش در محلات به صورت همزمان در همه مراکز سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نشست سلامت محلات  با حضور کارشناسان ورزشی پزشکی در جهت افزایش آگاهی شهروندان در این ایام ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انجام مشاوره‌های فردی و گروهی در محلات اضافه کرد: مشاوره‌های انفرادی و گروهی در محلات سطح شهر انجام می‌شود و همچنین بروشورهای پزشکی در مباحث پزشکی ورزشی تهیه شده که در محلات شهر توزیع می‌شود.

انصاری اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی ورزش در محلات از مربیان مجرب و قهرمان استفاده کرده‌ایم و همچنین با اضافه کردن رشته‌های ورزشی متناسب با نیاز محلات شاهد رشد 25 درصدی مخاطبان بوده‌ایم.

وی افزود: دومین جشنواره مسابقات فوتبال مدارس فوتبال محلات شهر اصفهان و دومین دوره مسابقات مهارت‌های فردی فوتبال نونهالان مدارس فوتبال محلات شهر اصفهان در پایان تابستان برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تأکید کرد: فعالیت این حوزه از سازمان فرهنگی تفریحی تنها به ایام تابستان ختم نمی‌شود بلکه این حوزه در تمام طول سال در حال فعالیت است این در حالی است که در فصل تابستان به دلیل اوقات فراغت بیشتر خانواده‌ها و دانش آموزان، استقبال ویژه‌ای از برنامه‌های این سازمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63021/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول