اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بستر لازم برای حضور گسترده مردم در ویژه‎برنامه‌های ماه رمضان فراهم شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط و فضای لازم برای حضور گسترده مردم در اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان فراهم شود.

بستر لازم برای حضور گسترده مردم در ویژه‎برنامه‌های ماه رمضان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان این استان اظهار کرد: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان قرار داریم و ضروری است تا در این روزهای پایانی ماه شعبان خود را برای ورود به این ماه عزیز آماده کنیم.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از فضایل و برکات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: خداوند بار دیگر فرصت مغتنمی در اختیار ما قرار داده با تقوا و پرهیزکاری و طلب توبه خود را برای بهره‌مندی از برکات و حسنات ماه رمضان محیا کنیم.

نکونام، توجه به قرآن و معارف ناب را از مهمترین امور دانست و افزود: ماه رمضان این فرصت را در اختیار ما قرار می‎دهد تا با تامل و تفکر در قرآن از معارف ناب و انسان‎ساز آن بیش از پیش بهره‌مند شویم.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت اجرای برنامه‌های قرآنی در استان طی ایام ماه رمضان تاکید و تصریح کرد: یکی از مهمترین اموری که باید با جدیت آن را دنبال کرد تدوین و اجرای برنامه‌های قرآنی برای جوانان و نوجوانان در ماه رمضان است.

نکونام خاطرنشان کرد: برهمین اساس باید همه دستگاه‌های فرهنگی با تمام توان و امکانات وارد میدان شوند و برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: اگر آثار و تاثیرات اجرای معارف قرآن کریم برای افراد به خوبی تبیین شود بی‎شک شاهد حضور چشمگیر مردم در برنامه‌های قرآنی خواهیم بود.

نکونام، برگزاری سخنرانی و برنامه‌های تفسیر را از ضرورت‌های برنامه‌های قرآنی دانست و گفت: در برنامه‌های قرآنی تنها به قرائت قرآن اکتفا نشود بلکه در این برنامه‌ها باید با بیان معارف قرآنی و تفسیر آیات ارتقای فکری و معرفتی جامعه را موجب شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر لزوم تعامل و همراهی دستگاه‌های فرهنگی استان در اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی با هم یکدل و متحد شوند تا شاهد تاثیرات مثبت و سازنده برنامه‌ها در استان باشیم.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول