اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار خبر داد

ایجاد دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه رمضان

فرماندار شهریار از برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت عنوان ضیافت در شهرستان شهریار و به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

ایجاد دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه رمضان

سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و ایجاد نمایشگاه‌های ضیافت اظهار داشت: هم‌اکنون در حال فراهم کردن مقدمات و امکانات لازم و ایجاد آخرین هماهنگی‌ها برای برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در این شهرستان هستیم.

*نمایشگاه عرضه کالاها با 500 غرفه برپا می‌شود

وی با بیان اینکه در سال گذشته مردم شهریار استقبال گسترده‌ای از برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان داشتند، افزود: در سال‌جاری همانند گذشته نمایشگاهی با ظرفیت 500 غرفه به منظور عرضه کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان برای مردم شهریار پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهریار ایجاد این نمایشگاه‌ها را رویکرد مناسبی برای کنترل قیمت‌ کالاهای پرمصرف مردم و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در این ماه عنوان کرد و ادامه داد: طبق جلسات مشترکی که با مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت داشتیم، شهرستان شهریار از نظر تأمین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی نخواهد داشت.

جوهری بیان داشت: این نمایشگاه‌ یک هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان برپا و تا چند روز پس از آن ادامه خواهد داشت.

*برپایی نمایشگاه ضیافت در شهر اندیشه

فرماندار شهرستان شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود به برپایی نمایشگاه ضیافت در شهر اندیشه اشاره و تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات به مردم در شهر اندیشه و دسترسی آسان آنان به کالاهای مورد نیاز در ماه مبارک رمضان نمایشگاه دیگری هم در شهر اندیشه برپا خواهد شد.

فرماندار شهریار در پایان به میزان تخفیف‌های اتخاذ شده برای این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده این نمایشگاه‌ها کالاهای خود را با 20 درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول