اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد

برپایی صدها سفره احسان و نیکوکاری طی ماه رمضان در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان سفره‌های احسان و نیکوکاری به همت خیرین و نیکوکاران برپا می‌شود که امسال این برنامه با محتوای مناسب‌تر و نظم و انسجام خاص برگزار می‌شود.

برپایی صدها سفره احسان و نیکوکاری طی ماه رمضان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست با جمعی از خیرین و نیکوکاران در اردبیل اظهار داشت:‌ در آستانه ماه مبارک رمضان کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی با همراهی خیرین و انسان‌های خیراندیش تلاش می‌کند تا سفره‌های احسان و نیکوکاری با وسعتی بیشتر و کمیت و کیفیتی مطلوب‌تر نسبت به سال‌های گذشته برپا شده و خانواده‌های نیازمند از قبل آن بهره معنوی و مادی ببرند.

وی تصریح کرد: اصالت ماه رمضان دستگیری از فقرا و نیازمندان است چرا که در این ماه براساس روایات و احادیث ائمه اطهار امر نیک و پسندیده دستگیری از نیازمندان، فقرا و مستمندان توصیه شده و از مؤمنان توانگر خواسته شده است به هر وسیله‌ای دست همراهی و یاری به سمت نیازمندان دراز کرده و آنها را در حد وسع و توان یاری کنند.

زلالی با بیان اینکه همه ساله در این ایام میزان کمک‌ها و مساعدت‌های مردم خیرخواه و نیک‌اندیش استان اردبیل افزایشی چشمگیر پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: همه ساله رشد 100 درصدی را در احسانات و کمک‌های مردمی نسبت به ماه‌های قبل آن شاهد هستیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق امسال نیز یک رشد فزاینده را در مساعدت‌های نیکوکاران و خیرین شاهد باشیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد:‌ در این بین آنچه برای ما یک خط قرمز و حرکت ارزشی محسوب می‌شود حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد است تا آنها بدون کوچک‌ترین احساس حقارت و کوچکی بتوانند زندگی سعادتمندانه را رقم بزنند.

وی تشکیل شبکه‌های نیکوکاری و دستگیری از محرومان را در قالب محلات مختلف با محوریت مساجد و هیئت امنای مساجد محلات را یادآور شد و بیان کرد: اگر این اتفاق به معنای واقعی رخ بدهد قطعاً بسیاری از نواقص و کوتاهی‌ها در مسیر کمک و یاری به نیازمندان برطرف شده و یک حرکت قابل قبولی را در حوزه دستگیری از محرومان جامعه شاهد می‌باشیم.

زلالی یادآور شد: یکی از شایسته‌ترین اتفاقات در امر کمک به نیازمندان درک خواسته و مطالبه آنها است که ما در نهاد کمیته امداد سعی داریم در قالب تسهیلات بلند مدت و با بهره کم بخشی از این نیازمندی‌ها و حرکت‌های مؤثر و کارآمد در یاری رساندن به فقرای جامعه را انجام داده و به یک سرانجام مطلوب و مناسب برسانیم.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول