اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

توزیع 6 هزار تن قند و 140 تن گوشت قرمز در ماه رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به تدارک ویژه این ارگان برای ماه مبارک رمضان، گفت: 6 هزار تن قند و 140 تن گوشت قرمز در این ایام توزیع خواهد شد.

توزیع 6 هزار تن قند و 140 تن گوشت قرمز در ماه رمضان

پیمان اسراری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، پیرامون وضعیت بازار و کالاهای موجود در آن با تأکید بر حساسیت‌های تنظیم بازار به تأمین مناسب میوه در تعطیلات آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: در این زمینه بین استان‌های مختلف رتبه اول تا سوم را در اختیار داشتیم.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه بهاره با اعتراض خاصی مواجه نبودیم خاطرنشان کرد: به دلیل قیمت اجناس که 20 درصد زیرقیمت بازار بود و همچنین کیفیت مناسب اجناس از سوی مردم درخواست تمدید از سوی مردم به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان داده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص تنظیم قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: شورای کنترل و نظارت تصمیماتش اجرایی است.

اسراری با تأکید بر اینکه موضوع گرانی با گرانفروشی تفاوت دارد خاطرنشان کرد: گرانی موضوعی نیست که تنها به استان کردستان مرتبط باشد و موضوعی است که تقریبا در تمام کشور جاری و ساری بود.

وی از تشکیل تیم‌های مطالعاتی بازار در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد و گفت: با اجرای مناسب، این طرح هم‌اکنون در کل کشور به صورت پایلوت در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان وظیفه این تیم‌ها را رصد دقیق بازار و اعلام نظرات و نتایج به شورای کنترل و نظارت است.

اسراری با بیان اینکه استان سال گذشته از پشتوانه بزرگی در کالاهای اساسی برخوردار بود خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز هیچگونه مشکلی از بابت تأمین اقلامی چون برنج، روغن و گوشت نخواهیم داشت.

وی از توزیع 140 تن گوشت قرمز سهمیه ماه رمضان استان خبر داد و افزود: اقلامی چون عدس و نخود نیز قرار است به این موارد اضافه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تأکید بر برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در تمام شهرستان‌های استان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در هر کدام از شهرهای استان حداقل یک نمایشگاه با اولویت کالاهای اساسی را دایر خواهیم کرد.

اسراری همچنین از تدارک 6 هزار تن قند برای عرضه در نمایشگاه‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب در بازار زمینه ایجاد فضایی آرام و برخورداری از رفاه را در میان شهروندان استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/79012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول