اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اداره فرهنگ و ارشاد در سیمرغ و سوادکوه شمالی ایجاد می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به لزوم استقرار فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های جدید، گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوادکوه شمالی و سیمرغ ایجاد می‌شود.

اداره فرهنگ و ارشاد در سیمرغ و سوادکوه شمالی ایجاد می‌شود

عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به عنوان روزنه امید فرهنگی در شهرستان جدید سوادکوه شمالی مطرح است، گفت: ولایتمداری مردم سوادکوه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و مبارزه در برابر نفوذ مفسدان و منافقان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: کار فرهنگی، فعالیتی ظریف و زمان بر است و با همکاری عوامل مختلف فرهنگی قابل دستیابی است.

وی به لزوم احداث مجتمع فرهنگی و هنری و استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوادکوه شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد نمایندگی در شهرستان جدید سوادکوه شمالی و تفکیک فعالیت‌های آن از برنامه‌های ما است.

ابراهیمی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادی بهره‌ور است و ساخت و سازها با هماهنگی این اداره کل و همکاری سایر ارگان‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: شهرستان‌های جدید سیمرغ و سوادکوه شمالی نیاز به استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند و ما از همکاری و همراهی مختلف برای استقرار آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول