اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لردگان:

مسئولان با پیروی از ولایت خط بطلان بر فتنه‌های دشمن کشیدند

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: مسئولان کشور با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از ولایت خط بطلان بر تمامی فتنه‌های دشمنان در انتخابات 24 خرداد کشیدند.

مسئولان با پیروی از ولایت خط بطلان بر فتنه‌های دشمن کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد: روشنعلی سعیدی ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که بحمدالله حماسه سیاسی به طور کامل و در شان امت وفادار ایران اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی افزود: امت وفادار ولی امر مسلمین در انتخابات 24 خرداد با حضور حداکثری و 72 درصدی پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.

سعیدی تصریح کرد: حضور 72 درصدی و خلق حماسه سیاسی در این شرایط تحریم و حساس کشور غیر قابل پیش‌بینی بود که مردم به ندای ملکوتی رهبری کبیر جانانه لبیک گفتند و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان به رعایت اخلاق انتخاباتی در این دوره اشاره کرد و افزود: بعد از انتخابات و مشخص شدن نتیجه رقبا و سران سه‌قوه به دیدار رئیس جمهور منتخب رفتند و تبریک گفتند که این حقیقتا برای جامعه ما بسیار شیرین بود.

وی افزود: مردم مه هنوز خاطرات فتنه 88 را فراموش نکرده‌اند ولی مسئولان با چنگ‌زدن به ریسمان الهی و ولایت خط بطلان بر تمامی فتنه‌های دشمن کشیدند و دشمن را غافلگیر کردند.

سعیدی تصریح کرد: اینک نوبت مسئولان است که با کار و همت مضاعف و برنامه‌ریزی صحیح و پیروی از مقام معظم رهبری حماسه اقتصادی خلق کنند.

* اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از وضعیت اخیر کشور است

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از وضعیت اخیر دانست و افزود: سازمان بسیج  سازندگی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی در یکی دو سال اخیر گام‌های محکمی برداشته است

این مسئول خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در 11 عرصه به بسیجیان عزیز در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال خدمات‌رسانی میکند.

سعیدی پرورش ماهی سردابی، پرورش زنبور عسل و شترمرغ را نمونه‌ای از این عرصه ها دانست و افزود: این سازمان در عرصه‌های پرورش گوسفند و بز، مرغ بومی، گاوشیری، بوقلمون، تولید زعفران، کاشت و تولید گیاهان دارویی  با همکاری ادارات شهرستان تسهیلات خوب و کم‌بهره در اختیار بسیجیان قرار می‌دهد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان تصریح کرد: وام‌های تا سقف 3 میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و تا سقف 15 میلیون تومان با بهره 14 درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند به صورت گروهی و از طریق تشکیل تعاونی از تسهیلات بیشتر بهره‌مند گردند که در این خصوص با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جهت تشکیل تعاونی هماهنگی لازم شده است.

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول