اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته دانشگاه:

کاندیداها در مقابل فتنه موضع شفاف داشته باشند

یک استاد برجسته دانشگاه گفت: کاندیداها باید در مقابل فتنه موضع مشخص و شفاف داشته باشند.

کاندیداها در مقابل فتنه موضع شفاف داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مصطفی فخرایی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی کنگان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت و خلق حماسه سیاسی امری لازم و مهم است.

وی به بحث انتخابات و لزوم حضور آگاهانه و بابصیرت در انتخابات اشاره کرد و افزود: امر انتخابات از دو منظر در حوزه داخلی کشور و صحنه بین‌المللی بسیار حساس است و باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.

فخرایی اضافه کرد: با توجه به تحولات جهانی و هجمه تبلیغات غرب علیه کشور ما باید در این انتخابات که در 24 خردادماه برگزار خواهد شد، حضور باشکوه داشته باشیم تا ضمن اتحاد و همدلی مردم با یکدیگر و حفظ قداست و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنیم.

وی به نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی در کمرنگ کردن این حضور مردم دارند و می‌خواهند که این عظمت و شکوه ملت را نادیده بگیرند.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان خارجی، ابراز داشت: می‌خواهند یک نفر از کاندیدای انتخابات را به عنوان کاندیدای نظام معرفی کنند و اینگونه وانمود کنند که اگر رأی بیاورد انتخابات از قبل مهندسی شده است و مشخص بوده، اما بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت که فرمودند «به هیچ یک از کاندیداها نظری ندارد»؛ باید با برشمردن معیارها و شاخص‌های مشخص شده و سنجش هر یک از کاندیداها با شاخص‌ها و معیارها، فردی که به ارزش‌ها و موازین این نظام مقدس نزدیکتر است، به‌عنوان فرد اصلح انتخاب کرد.

فخرایی افزود: برای یک کاندیدای اصلح معیارهای مشخصی وجود دارد که پرهیز از غرب‌گرایی، بصیرت داشتن، دارای روحیه انقلابی و ایثارگری، موضع شفاف و مشخصی داشتن در مقابل استکبار و فتنه، داشتن برنامه و هدف مشخص برای پیشبرد و آبادانی کشور، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای این نظام مقدس و ... از جمله این معیارها هستند.

وی همچنین به موضع کاندیداها در مقابل فتنه 88 اشاره کرد و گفت: کاندیداها باید در مقابل فتنه موضع مشخص و شفاف داشته باشند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید عمارگونه عمل کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول