اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 319

طاهری: فتنه‎گران 88 از استمرار گفتمان انقلاب واهمه دارند/ جلیلی اصلح‌ است

دبیر جبهه پایداری استان گلستان گفت: کسانی که با ایجاد فتنه 88 درصدد خاموش کردن گفتمان انقلاب بودند اکنون از استمرار این گفتمان واهمه دارند.

طاهری: فتنه‎گران 88 از استمرار گفتمان انقلاب واهمه دارند/ جلیلی اصلح‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری صبح امروز در جمع مردم شهرستان گرگان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از برکات فتنه این است که سبب شد ماهیت اصلاح‎طلبان روشن شود، زمانی که آمریکا، اسرائیل و گروهک‎های تروریستی از فتنه حمایت کردند، آقایان حتی حاضر نشدند از فتنه جدا شوند.

وی نسبت به برخی کاندیداهای اصولگرا که در مناظره‎ها نسبت به مسئله فتنه نپرداختند ابراز گلایه‎مندی کرد و متذکر شد: جریان فتنه مسئله مهمی بود که نباید از کنار آن به راحتی گذشت، کاندیداها باید جرات داشته باشند که جریان فتنه را محکوم کنند جای تعجب است که برخی کاندیداها هنوز هم از خاتمی و کروبی اسم می‎برند.

ایران نیازمند رئیس‎جمهوری معتقد به اقتصاد مقاومتی است

دبیر جبهه پایداری گلستان با بیان اینکه در سال 88 چاشنی بزرگتر از فتنه 88 برابر نظام وجود نداشت، خاطرنشان کرد: چه بسا ممکن است فتنه 88 دیگری در راه باشد چراکه دشمنی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر شده و یکی از این دشمنی‎ها تحریم است.

طاهری در خصوص توانمندی جلیلی در حل مشکلات اقتصادی تصریح کرد: این روزها اقتصاددانان انقلابی و ولایی در ایران کم نیست، «سعید جلیلی» نیز یک تیم قوی اقتصادی دارد که می‎تواند مشکلات اقتصادی را مهار و متوقف کند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نیازمند رئیس‎جمهوری معتقد به اقتصاد مقاومتی است، افزود: شخصیت جلیلی برخاسته از روحیه جهادی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

نظام اسلامی باید به دنبال تحقق اهداف انبیاء در تعلیم و تربیت باشد

دبیر جبهه پایداری گلستان در خصوص مسائل فرهنگی جلیلی بیان داشت: ایشان معتقد است که در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید به «خانواده با محوریت مادر»، «مدرسه با محوریت معلم» و «مسجد با محوریت روحانی و امام جماعت» پرداخته شود.

طاهری افزود: نظام اسلامی باید به دنبال تحقق اهداف انبیاء در تعلیم و تربیت باشد که نخستین پایگاه آن خانواده است، در مسجد و مدرسه نیز باید تزکیه نفس صورت پذیرد بنابراین اگر برنامه فرهنگی «جلیلی» پیگیری شود یقینا آینده روشنی در انتظار نظام اسلامی در بخش فرهنگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف این جبهه گفتمان‎سازی است، اظهار داشت: ما به دنبال کارهای ریشه‎ای هستیم و شرط این مهم، اتفاق‎نظر اعضای شورای مرکزی بر روی یک شخص است، در ابتدا این جبهه از باقری‌لنکرانی حمایت کرد که به نظر نمی‎رسید ایشان از صحنه کنار بروند اما بعد از آن، جبهه پایداری به خاطر شاخصه‎ها و صلاحیت‎های «سعید جلیلی» از این کاندیدا به طور کامل حمایت همه‎جانبه دارد چراکه جلیلی نسبت به سایر کاندیداها اصلح‎تر است.

انتهای پیام/83001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول