اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حضور مردم در انتخابات سپر دفع فتنه دشمنان است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات سپر دفع فتنه دشمنان است.

حضور مردم در انتخابات سپر دفع فتنه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال گفت: حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات سپر دفع فتنه دشمنان است.

وی تصریح کرد: انتخابات در کشورمان نقطه امیدواری نظام و حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات شکننده و خردکننده اقتدار دشمنان نظام است.

رشتبری با ستودن این حرکت ملی مردم در جامعه کنونی خاطرنشان کرد: ملت ایران پایبند به اصول ارزشمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همیشه در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی سربلند بیرون آمده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مردم ایران سال‌ها از این آزمایش انتخابات سربلند بیرون آمده‌اند و این دشمنان هستند که با هدف سوءاستفاده از انتخابات قصد رسیدن به هدفشان را دارند.

وی ترس عمده دشمنان را حضور چشمگیر مردم خواند و بیان کرد: دشمنان از همین حضور مردم در هراسند چرا که همین مردم برای تعیین سرنوشت خود وظیفه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی توسط امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: جهاد کشاورزی نهاد پرثمر انقلاب است و این نهاد در طول سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به حق خدمات شایسته را تقدیم مردم کرده است.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی از هیچ خدمتی دریغ نکرده و باز با گذشت بیش از 34 سال از انقلاب اسلامی در خط فکری امام (ره) در حرکت هستند.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول