اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان تاکید کرد

تجهیز هنرستان‌های زنجان به صورت جهادی مورد توجه باشد

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: تجهیز هنرستان‌های استان زنجان باید به صورت جهادی مورد توجه مسئولان باشد.

تجهیز هنرستان‌های زنجان به صورت جهادی مورد توجه باشد

مهدی آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وضعیت تخصیص اعتبارات در سال گذشته و جاری از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از پروژه‌ها مطالبات پیمانکار به حدی می‌رسد که اختیار از دستگاه سلب می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر به منظور تکمیل و تجهیز مدارس در استان زنجان اعتبارات زیادی مورد نیاز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه با توجه به نیاز شدیدی که به حرفه‌آموزی احساس می‌‌شود، هزینه تجهیزات هنرستان‌ها بالا است، اضافه کرد: تأمین نیازهای هنرستان با اعتبارات موجود پاسخ‌گو نیست.

وی با اشاره به اینکه باید نیازسنجی شده و ضرورت‌ها اولویت‌بندی شود، خاطرنشان کرد: باید در زمینه تجهیزات هنرستان‌ها گام‌های موثری برداشته شود.

آقاخانی با بیان اینکه قیمت برخی از تجهیزات بسیار بالا است و با پیگیری اعتبارات ملی نیز در این زمینه به جایی نرسیده‌ایم، ادامه داد: در سال‌جاری فقط 120 میلیون تومان برای تجهیز هنرستان شهریاری اختصاص یافته است.

وی در پایان تأکید کرد: در سال‌جاری باید تجهیز هنرستان‌ها به صورت جهادی مورد نظر دستگاه‌های مرتبط اجرایی در استان زنجان باشد.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول