اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس:

شیراز در هوشمندسازی مدارس کشور سوم شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: شیراز از نظر هوشمندسازی مدارس خاص در کشور دارای رتبه سوم است.

شیراز در هوشمندسازی مدارس کشور سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرشید قاسمی اظهار کرد: بیشتر مدارس خاص (تیزهوشان، شاهد و نمونه دولتی) هوشمند شده و از این نظر رتبه سوم کشوری را داریم.

وی افزود: 30 درصد از وجوه ثبت‌نام برای آزمون مدارس خاص در هوشمندسازی این مدارس هزینه می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان فارس ادامه داد: هوشمندسازی مدارس قرآنی و مجتمع‌های آموزشی از اولویت‌های اصلی این سازمان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدارس استان فارس توسط اولیا و خیرین هوشمند شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون برای هوشمندسازی 36 هزار کلاس باقی مانده بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.

قاسمی خاطرنشان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی 92-93 یک دوره آموزش به معلمان در زمینه تولید محتوای آموزشی الکترونیکی داده می‌شود و هم‌اکنون این دوره‌ها در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: معلمان باید با نگاهی عمیق‌تر به هوشمندسازی مدارس، آن را فرصتی برای تعمیق یادگیری بدانند تا تدریس آنان به سمت استفاده از تجهیزات هوشمند برود.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول